StoryEditor

Smart Fortwo - parKING

23.07.2013, 22:26
Tri nápady, ktoré výborne odrážajú prednosti tohto auta.

Malé autá môžu byť praktické v mestskom prostredí. Smart, čoby ikonický zástupca tohto segmentu je vítanou značkou aj pre kreatívcov. Do nasledovného blogpostu sa nakoncentrovali až 3 nápady viažuce sa k tejto značke.

Klasický spot si robí skrátka srandu z toho, čo toto auto nedokáže. Schopnosť zmysluplne si vystreliť zo seba je pre značku veľká výhoda.

 

 

 

 

Súťaž v duchu klasickej stoličkovej hry, kde po dohratí hudby si musíte sadnúť, pričom stoličiek je vždy o jednu menej, ako aktuálny počet účastníkov, dostali do sveta parkovania. Agentúra mohla tento nápad nechať iba ako smartphone aplikáciu a dosť. Radšej urobili súťaž, kde ste si auto mohli vyskúšali priamo v uliciach a zistiť, že na tom praktickom parkovaní niečo bude. Za obomi nápadmi stojí berlínske BBDO.

 

 

Ak Smartu stačí len málo miesto preto, aby mohlo parkovať, tak potom pre úspešný direct mail tiež netreba extra veľa miesta. Stačilo umne použiť gumičku a prekvapivá pošta bola na svete. Nápad pochádza zo španielskej agentúry RMG Connect. 

 

Ďalšie smart reklamy na AdArene.

Place for Smart

Smart is safe

 

AdArena na Facebooku obsahuje väčšie množstvá reklamy.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. máj 2024 06:20