Spomínate si na "hit leta 2013" Ruky nad hlavou? Že nie a nikdy ste ho z rádia ani tranzistora nepočuli? Hanba.
Za piesňou stojí Miroslav Martin a Drahomíra Masaryková DUO. Toto "teleso" prinieslo na Slovensko nový hudobný štýl typický rozprávanými monológmi pani Drahomíry, ktorá spieva asi s takým nadšením, akoby jej práve spred nosa ušiel prímestský autobus do Horných Obdokoviec. K tomu si pridajte travesty-štýl obliekania, viditeľný odpor Miroslava a Drahomíry k stylistom a na svete je úžasný marketingový produkt. Až taký úžasný, že kým mi niekto nepošle originál MC pásku s ich pesničkami, ani neuverím, že vôbec existujú.
Dokonalý marketingový produkt si vyžaduje dokonalú stratégiu pre sociálne siete. Miroslav Martin a pani Drahomíra to dotiahli na level 3.0.
Komunikácia DUA na sociálnych sieťach je rovnako nadpozemská ako DUO samotné. Miroslav Martin a Drahomíra nemajú jeden profil na Facebooku, ani dva, ale rovno tri. Aha: jeden, dva, tri. Dva z nich sú označené ako "oficiálna stránka". Odporúčam sledovať všetky tri, sú úžasné. Profil čislo jeden napíše, že "Hudobné DUO Miroslav Martin a Drahomíra Masaryková ukončili hudobnú éru", druhý oponuje slovami "neverte správam, ktoré zverejnila neoficiálna podvodná stránka", tretí si žije svoj život a postuje fotky hudobného DUA s fanúšičkou Sisou zo Sniny, ktorej to nepochybne zmenilo život, veď zažila pána Miroslava Martina v tielku, aha:
Aby toho nebolo dosť, hudobné DUO je prítomné aj na YouTube. A zase nielen raz, ale rovno dvakrát. Na takéto niečo už vymysleli liek, nie? A aby sme nezabudli, oficiálna stránka hudobného DUA je aj na Pokeci, asi nech sa trošku skultúrni aj mládež - nositeľka rána.
Pochybujem, že čo i len jedno konto DUA je pravé. Ale všetky stoja za to a prinášajú nehynúce inšpirácie na social media marketing. Stačí robiť všetko presne naopak.
Kým sa budeme od Miroslava Martina a Drahomíry Masarykovej DUA učiť, ako na fejsbúky a jú-tuby, vypočujme si ich najväčšiu hitovicu Ruky nad hlavou, ktorá má už skoro 90 tisíc videní.
Máte tip na ďalšie pohromy sociálnych sietí? Dajte o nich vedieť v diskusii alebo na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
http://youtu.be/Jsj7SOBq0vE

