Každý z vás už určite niekedy dostal do mailboxu personalizovaný mail - napríklad  začal Ahoj *meno používateľa*... Ale už ste niekedy videli fakt personalizované video? 

Marketing Festival je jeden z najrenomovanejších festivalov v Európe. V rámci content marketingu sa im podaril husársky kúsok - urobili viac ako tisíc personalizovaných videí, ktoré poslali viac ako tisíc ľuďom, ktorí si už kúpili vstupenku na najbližší ročník. Veď si sami pozrite, čím je také špeciálne.

Samozrejme, takéto pohladenie ega nemôžete ostať bez toho, aby sa tým stovky marketérov nepochválili vo svojich sociálnych bublinách. Takýmto spôsobom podprahovo promujú festival tej správnej cieľovke a určite zostávajúce voľné lístky pôjdu na dračku. A zároveň je to aj skvelá reklama pre tvorcov technológie Motionlab, ktorá sa pri tvorbe využila.

Môžeme tiež očakávať, že v nie ďalekej budúcnosti sa s využívaním tejto "fičúrky" vrece roztrhne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.