Na obrazovky televízie Markíza prichádza úplne nová šou. Odvážni nezadaní, ktorí v minulosti vyskúšali všetky možné spôsoby randenia, a stále nenašli toho pravého či tú pravú, sa prihlásili do televízneho sociálneho experimentu. Výber svojho životného partnera nechali na odborníkov z oblasti psychológie či biológie. Tí zo všetkých nezadaných záujemcov po náročných testoch vytvorili tri páry.
Na troch sobášoch sa tak tri nevesty v krásnych svadobných šatách, pred zrakmi svojich najbližších, uvidia so svojimi partnermi po prvý raz v živote. Po sobáši ich čaká svadobná cesta a štyri týždne spoločného života v jednej domácnosti. Po ukončení tohto experimentu sa každý pár rozhodne či spolu ostanú, alebo pôjde každý z nich svojou cestou...
Svadba na prvý pohľad vzniká na základe licencie podľa pôvodného formátu s názvom Married at First Sight, ktorý je celosvetovo najsledovanejšou a najdiskutovanejšou vzťahovou šou. Formát distribuuje spoločnosť Red Arrow, lokálne verzie vznikli vo viac než 30 krajinách vrátane USA, Veľkej Británie, Austrálie, Dánska, či Nemecka.
Na obrazovky televízie Markíza prichádza úplne nová šou. Odvážni nezadaní, ktorí v minulosti vyskúšali všetky možné spôsoby randenia, a stále nenašli toho pravého či tú pravú, sa prihlásili do televízneho sociálneho experimentu. Výber svojho životného partnera nechali na odborníkov z oblasti psychológie či biológie. Tí zo všetkých nezadaných záujemcov po náročných testoch vytvorili tri páry.
Na troch sobášoch sa tak tri nevesty v krásnych svadobných šatách, pred zrakmi svojich najbližších, uvidia so svojimi partnermi po prvý raz v živote. Po sobáši ich čaká svadobná cesta a štyri týždne spoločného života v jednej domácnosti. Po ukončení tohto experimentu sa každý pár rozhodne či spolu ostanú, alebo pôjde každý z nich svojou cestou...
Svadba na prvý pohľad vzniká na základe licencie podľa pôvodného formátu s názvom Married at First Sight, ktorý je celosvetovo najsledovanejšou a najdiskutovanejšou vzťahovou šou. Formát distribuuje spoločnosť Red Arrow, lokálne verzie vznikli vo viac než 30 krajinách vrátane USA, Veľkej Británie, Austrálie, Dánska, či Nemecka.
Masked Singer je jedinečná spevácka súťaž, v ktorej sú celebrity zamaskované od hlavy po päty, pričom ich identitu pred ostatnými súťažiacimi, porotcami a divákmi v štúdiu zakrývajú veľkolepé kostýmy a celotvárové masky. Jednotlivé maskované celebrity sa odhalia a zložia svoje masky až po svojom vyradení.
Show je založená na kórejskom formáte King of Mask Singer a ako prvá ju adaptovala americká televízna stanica Fox, na ktorej sa okamžite stala fenoménom. Lokálne verzie už stihli uviesť aj v Nemecku, či v Austrálii. Na Slovensko ju prinesie TV Joj.
Najslávnejšia spevácka šou na svete nebude chýbať na Markíze ani v roku 2020. V poradí už šiesta československá verzia SuperStar prinesie ďalšie spevácke talenty a silné príbehy súťažiacich, ktorí zabojujú o výhru 75-tisíc eur. Poslednú SuperStar sledovalo na jar 2018 v priemere 413-tisíc divákov.
SuperStar je na slovenskom trhu už 15 rokov. Svoju kariéru v nej odštartovali Celeste Buckingham, Ben Cristovao, Peter Cmorik, Zdenka Predná, Dominika Mirgová, Martin Chodúr, Lukáš Adamec, Martin Harich, Tomáš Bezdeda, Emma Drobná, Tereza Mašková a mnoho ďalších.
Každý má talent. A tie najzaujímavejšie, najzábavnejšie, najoriginálnejšie a najodvážnejšie sa prídu aj v roku 2020 predviesť do najväčšej talentovej show na Slovensku. Najnovšia, už deviata séria Talentu prinesie divákom opäť vtipnú moderátorskú dvojicu, porotu zloženú z divákmi obľúbených osobností, osvedčenú režisérsku taktovku Jeffa Minaříka, ktorá zaručí veľkolepú zábavnú šou. Chýbať nebudú ani špeciálne ocenenia – zlatý bzučiak či zlatý Patrovič. Aktuálne vysielaná séria je najúspešnejším jesenným formátom z ponuky všetkých televízií.
Originálna zábavná relácia, v ktorej si dvaja moderátori – Adela Vinczeová a Dano Dangl – „podajú“ vždy jedného zaujímavého hosťa, sa v roku 2020 vráti na obrazovky televízie Markíza s novými časťami. Hosťami šou 2 na 1 boli doposiaľ také silné mená ako Dominika Cibulková, Marek Hamšík, Diana Mórová, Marián Čekovský, Kali, Nela Pocisková, Miroslav Žbirka, či Ján Lašák. Formát vyvinutý v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Noemo sa stal jedným z najúspešnejších projektov tohtoročnej jarnej televíznej sezóny. K obrazovkám pritiahla v priemere 461-tisíc divákov.
Veľkolepá zábavná šou pokračuje na obrazovkách televízie Markíza aj v roku 2020. V šiestej sérii sa divákom predstaví v réžii Pepeho Majeského úplne nová osmička súťažiacich zložená z osobností slovenského šoubiznisu. Na ich premenách bude opäť spolupracovať tím profesionálov a špičkových maskérov či kostymérov, súťažiaci budú mať opäť k dispozícii hlasového a hereckého poradcu, ale aj choreografa. Aktuálnu piatu sériu šou Tvoja tvár znie povedome v priemere sleduje 419-tisíc divákov.
Zem spieva uviedla verejnoprávna televízia v januári 2017. Išlo vôbec o prvý projekt na folklórnu tému v tak veľkolepom formáte naprieč celým Slovenskom. Po mimoriadnom úspechu prvej série pripravila RTVS druhú sériu, ktorú uviedla na obrazovky o rok neskôr. V nej okrem domácich talentov súťažili aj súbory a jednotlivci zo zahraničia. V šou dostali priestor aj nové moderátorské tváre. Úplne netradične to boli hudobníci zo zoskupenia S Hudbou Vesmírnou, ktorí budú súčasťou aj ďalšej série. Zem spieva zabodovala aj v medzinárodnej súťaži, kde obsadila prvé miesto ako najlepší a najoriginálnejší nový formát v regióne strednej a východnej Európy.
Emotívna šou s moderátorom Vilom Rozborilom aj v ďalšom roku sprostredkuje divákom nové príbehy ľudí prežívajúcich ťažké životné situácie či nepriazeň osudu. Počas uplynulých rokov už tvorcovia V siedmom nebi pomohli stovkám rodín v núdzi, v čom budú aj naďalej pokračovať. V novej sérii sa však navyše budú venovať aj takým hrdinom, ktorí si zaslúžia našu úctu, rešpekt, obdiv a naopak, nezaslúžia si, aby sa na nich a na ich veľké skutky zabudlo.
Celosvetovo úspešná reality šou o chudnutí si podmanila slovenských divákov, preto sa aj v roku 2020 vráti na obrazovky televízie Markíza v tretej sérii. Ďalších dvanásť odvážnych dobrovoľníkov bude počas jedného roka pod vedením profesionálneho trénera Maroša Molnára chudnúť výraznú časť svojej telesnej hmotnosti a získa tak druhú šancu na život.
Na obrazovke nebude chýbať ani Farma, ktorá je stálou súčasťou programovej štruktúry Markízy už od roku 2011. Budúci rok sa vráti po dvanásty raz. Tvorcovia zakaždým prichádzajú s rôznymi prekvapeniami a divákov i súťažiacich čakajú mnohé novinky. V roku 2018 si farmárske zápolenie prvýkrát vyskúšali aj celebrity a tento rok sa reality šou divákom predstavila s úplne novým konceptom a kontroverznou témou súboja západniarov a východniarov.