Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.04.2018, 11:34

ŠKODA AUTO Slovensko má novú PR manažérku

Od apríla sa ňou stala Lenka Kalafut Lendacká, ktorá na pozícii nahradila Romana Rajtára.

ŠKODA AUTO Slovensko má novú PR manažérku
Zdroj: Škoda Auto Slovensko

Nová PR manažérka spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, Lenka Kalafut Lendacká, má dlhoročné skúsenosti v oblasti PR a externej komunikácie. Od júna 2013 pracovala ako špecialistka externej komunikácie a hovorkyňa Poštovej banky. Predtým pôsobila v PR agentúre AMI Communications, kde mala na starosti komunikáciu klientov z oblasti FMCG, dopravy a energetiky.

Roman Rajtár pôsobil vo funkcii PR manažéra ŠKODA AUTO Slovensko päť rokov a aktuálne odchádza do centrály ŠKODA AUTO v Prahe. Na oddelení medzinárodného marketingu bude viesť tím zodpovedajúci za globálnu marketingovú stratégiu značky ŠKODA.

Po dlhoročnom pôsobení v oblasti komunikácie nastal čas posunúť sa ďalej, preto som rád prijal ponuku z centrály našej značky. Verím, že svojimi skúsenosťami prispejem k upevňovaniu pozície úspešnej značky ŠKODA na globálnom trhu,“ hovorí Roman Rajtár.

Roman Rajtár vyštudoval Marketingovú komunikáciu na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Do spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko prišiel v roku 2013 z PR agentúry AMI Communications Slovakia, kde sa špecializoval na korporátnu, produktovú a krízovú komunikáciu pre viaceré spoločnosti z oblasti automotive, energetiky a healthcare.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.