Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
31.12.2021, 13:53

Najvýraznejšie personálne zmeny v marketingu 2021

Pozrite si prehľad personálnych presunov, ktoré zarezonovali na trhu v tomto roku.

Najvýraznejšie personálne zmeny v marketingu 2021
Zdroj: Stratégie

Prinášame najvýraznejšie personálne zmeny v marketingu v roku 2021.

Novým generálnym riaditeľom O2 sa stal Igor Tóth

Koncom roka 2020 oznámil generálny riaditeľ O2 Slovakia Peter Gažík, že od januára 2021 prijal ponuku riadiť maďarského telekomunikačného operátora Telenor. Novým riaditeľom spoločnosti O2 na Slovensku sa od rovnakého dátumu stal jej dovtedajší šéf marketingu, Igor Tóth.

Ľudmila Kolesárová odišla z Dobrého anjela

Začiatkom roka odišla z funkcie marketingovej manažérky v neziskovej organizácii Dobrý anjel Ľudmila Kolesárová. Oznámila to na svojom faceboovom profile, kde uviedla, že 11 rokov v kreatívnej pozícii je tak akurát: „Aj Dobrému anjelovi prospeje nový vietor do plachiet. Starostlivo sme vybrali na marketing dokonca dvoch šikovných ľudí, sú skvelí, bude to skvelé.“

Podravka International s novou marketingovou riaditeľkou

Od februára tohto roka pracuje na pozícii marketing Director v Podravke Elena Matušková. Elena Matušková má dlhoročné skúsenosti s marketingom a komunikáciou, naposledy ich uplatnila v spoločnosti Unipharma, 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť ako vedúca odboru marketingu, a tiež Hoteli Montfort**** Tatranská Javorina.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 80% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.