StoryEditor

Najvýraznejšie personálne zmeny v marketingu 2021

31.12.2021, 12:53
Pozrite si prehľad personálnych presunov, ktoré zarezonovali na trhu v tomto roku.

Prinášame najvýraznejšie personálne zmeny v marketingu v roku 2021.

Novým generálnym riaditeľom O2 sa stal Igor Tóth

Koncom roka 2020 oznámil generálny riaditeľ O2 Slovakia Peter Gažík, že od januára 2021 prijal ponuku riadiť maďarského telekomunikačného operátora Telenor. Novým riaditeľom spoločnosti O2 na Slovensku sa od rovnakého dátumu stal jej dovtedajší šéf marketingu, Igor Tóth.

Ľudmila Kolesárová odišla z Dobrého anjela

Začiatkom roka odišla z funkcie marketingovej manažérky v neziskovej organizácii Dobrý anjel Ľudmila Kolesárová. Oznámila to na svojom faceboovom profile, kde uviedla, že 11 rokov v kreatívnej pozícii je tak akurát: „Aj Dobrému anjelovi prospeje nový vietor do plachiet. Starostlivo sme vybrali na marketing dokonca dvoch šikovných ľudí, sú skvelí, bude to skvelé.“

Podravka International s novou marketingovou riaditeľkou

Od februára tohto roka pracuje na pozícii marketing Director v Podravke Elena Matušková. Elena Matušková má dlhoročné skúsenosti s marketingom a komunikáciou, naposledy ich uplatnila v spoločnosti Unipharma, 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť ako vedúca odboru marketingu, a tiež Hoteli Montfort**** Tatranská Javorina.

Komunikačný tím skupiny Heureka Group s novým vedením

Komunikačný tím skupiny Heureka vedie od marca Martin Žabka, ktorý nastúpil na novovytvorenú pozíciu Group Head of Communications. Vo svojej pozícii je zodpovedný za mediálnu komunikáciu, internú komunikáciu, sociálne siete a za oblasť ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 00:57