Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.08.2018, 10:35

Grayling posilňuje vedenie slovenskej pobočky

Zmena súvisí repozicioningom spoločnosti, ktorá sa chce zamerať na poskytovanie integrovaných komunikačných služieb.

Grayling posilňuje vedenie slovenskej pobočky
Zdroj: Grayling

Vedením slovenskej pobočky bola s účinnosťou od júna poverená Monika Révayová. Ako nový Deputy Managing Director preberá časť zodpovedností Petra Fecka, ktorý sa bude venovať primárne business developmentu v regióne strednej a východnej Európy a bude tak zabezpečovať okrem iného aj podporu rozvoja slovenskej pobočky na regionálnej úrovni.

V kompetencii Moniky Révayovej bude zodpovednosť za lokálny rozvoj pobočky a podpora tímu, profilácia spoločnosti a najmä udržanie vysokej úrovne služieb pre existujúcich klientov a nový biznis. Monika pôsobí v komunikačnej oblasti už viac ako 15 rokov, má bohaté skúseností s realizáciou komplexných PR a PA kampaní a komunikačných stratégií pre klientov z rôznych sektorov, vrátane značiek ako Google, Kaspersky Lab, Visa, PayPal, Lockheed Martin, Deutsche Telekom a mnohé iné.

Na pozíciu Senior PA Consultanta prichádza Andrej Kopták, ktorého úlohou bude rozvoj služieb v public affairs oblasti s dôrazom na strategické poradentsvo, stakeholders mapping, budovanie vzťahov a vytváranie partnerstiev s významnými zástupcami profesijných a odvetvových organizácií, štátnou správou, akademickým sektorom či mienkotvornými názorovými tábormi, ktoré značnou mierou ovplyvňujú rozhodovacie procesy a spoločenský vývoj.Aktuálne zmeny súvisia s repozicioningom spoločnosti, ktorá sa chce zamerať na poskytovanie integrovaných komunikačných služieb. Jadrom bude vytváranie efektívnych synergií medzi public relations a public affairs s dôrazom na reputačný manažment a brand awareness building.

„Integrovaná komunikácia, ktorá sa primárne sústreďuje na vytváranie synergií medzi public relations a public affairs službami je model, ktorý sa nám osvedčil aj na iných trhoch. Grayling je jednou z mála agentúr v regióne, ktorá je schopná poskytovať profesionálny servis v oboch týchto oblastiach, o čom svedčia aj ocenenia v prestížnych súťažiach – ako napr. Sabre Awards, European Excellence Awards či European Business Elite Awards,“ povedal Peter Fecko, Managing Director pre región Stredná a východná Európa, Grayling.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.