Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.06.2019, 12:13

Slovenské združenie pre značkové výrobky povedie Martin Mittner

Na čele združenia vystriedal Miroslavu Klimantovú.

Slovenské združenie pre značkové výrobky povedie Martin Mittner
Zdroj: SZZV

Predstavenstvo Slovenského združenia pre značkové výrobky zvolilo na post svojho predsedu Martina Mittnera, ktorý pôsobí ako Country Manager spoločnosti Nestlé Slovensko. Na čele združenia vystriedal Miroslavu Klimantovú, ktorá viedla riadiaci orgán združenia od roku 2017.

„Veľa sa hovorí o rozdieloch medzi domácimi a medzinárodnými výrobcami. Naša pozornosť by sa však mala venovať tomu, kto je zodpovedný voči spotrebiteľovi, jeho zdraviu, životnému prostrediu a spoločnosti, v ktorej pôsobí. A práve na tejto zodpovednosti sú postavené zodpovedné značky, ktoré naše združenie chce aj naďalej spájať,” uviedol po zvolení nový predseda predstavenstva SZZV, Martin Mittner.

Martin Mittner je absolventom Vysokej školy ekonomickej v Prahe a v spoločnosti Nestlé pôsobí od roku 1997 na rôznych pozíciách. Svoje pôsobenie začal v Českej republike, následne pracoval v Nemecku a v Rusku, odkiaľ viedol biznis kulinárskych a mliečnych výrobkov pre trh celého Ruska a regiónu Eurázie. Na čele Nestlé Slovensko je od roka 2013.

Aktuálne zloženie Predstavenstva SZZV:
Martin Mittner (Nestlé), predseda
Jana Hečková (Philip Morris Slovensko), podpredseda
Michal Čubrík (Coca-Cola HBC), člen
Marián Jánoš (Danone), člen
Roman Kýr (Henkel), člen
Tomáš Kautský (Mondeléz), člen
Erik Čížek (Pernod Ricard), člen
Martin Tomovčík (Procter and Gamble), člen
Pavel Hampejs (Unilever), člen
Miroslava Klimantová (Upfield), člen

Slovenské združenie pre značkové výrobky je dobrovoľné združenie výrobcov a distribútorov rýchloobrátkových značkových výrobkov v oblastiach, ktoré ovplyvňujú výrobu, uvedenie na trh, distribúciu a predaj značkových výrobkov na Slovensku. V združení aktívne pôsobia sekcie pre ochranu duševného vlastníctva, potraviny, kozmetiku, detergenty, detskú výživu, tabakové výrobky a životné prostredie. Združenie, ktoré vzniklo v apríli 1996 je členom Európskeho značkového združenia AIM, Cosmetics Europe, Asociácie výrobcov detergentov (AISE), Svetovej federácie zadávateľov reklamy (WFA) a na Slovensku Republikovej únie zamestnávateľov a Rady pre reklamu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.