13.03.2019, 10:56

Konferencia LOTE 2019: Prečo sa oplatí byť kreatívny v tradičnom segmente?

Aj o tom, že chytľavé online video má výrazný podiel na biznise. Viac sa dozviete už 16. apríla.

Konferencia LOTE 2019: Prečo sa oplatí byť kreatívny v tradičnom segmente?
Zdroj: archív

Juraj Pobjecký je stratégom v agentúra Zaraguza, pracoval pre značky ako Slovenská sporiteľňa, Rexona, Kofola, Semtex či Baliarne obchodu Poprad. V minulom roku bola jednou z najúspešnejších kampaní práca Tajomstvo pravého kávičkára. Kampaň s mediálnym rozpočtom 15 000 eur prispela k zlepšeniu vnímania značky a rastu biznisu. Ako jediná získala zlatú cenu efektívnej reklamy EFFIE Awards 2018, a to v ťažkej a konkurenčnej kategórii FMCG. Okrem toho získala niekoľko zaujímavých kreatívnych cien.

Sprievodným a najviditeľnejším sa stalo chytľavé video s rôznorodými kávičkármi. Juraj bude na konferencii LOTE 2019 hovoriť o tom, či sa oplatí tradičným FMCG značkám robiť odvážne online kampane, prečo sa v agentúre rozhodli reagovať na aktuálne spoločenské témy a ako plánovali túto kampaň? Príďte, dozviete sa.

Zdroj: archív

Living on the edge (LOTE) je úspešná a inšpiratívna konferencia zameraná na český a slovenský mediálny a marketingový trh, ktorá sa bude konať 16. apríla 2019 v hoteli Carlton. V prípade záujmu, registrujte sa tu. S Jurajom sa na vás tešíme v sále MARKETING!

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.