Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.07.2017, 21:14

Slovenská sieť rýchleho občerstvenia expanduje do Čiech. Mr. Kebab u susedov otvorí dve pobočky

Košická firma má na Slovensku štyri prevádzakárne. V Česku ich chce otvoriť do piatich rokov najmenej pätnásť.

Slovenská sieť rýchleho občerstvenia expanduje do Čiech. Mr. Kebab u susedov otvorí dve pobočky
Zdroj: mrkebab.eu

Slovenský reťazec rýchleho občerstvenia Mr. Kebab tento rok v Česku otvorí dve prevádzkarne. Do piatich rokov by chcel mať v u našich susedov najmenej pätnásť franšízových pobočiek. Prvú otvorí v septembri v Kladne a ďalšiu v novembri v Českých Budějoviciach.

Ako uviedol zakladateľ a výkonný riaditeľ franšízového systému Mr. Kebab Ľubor Lelovits, v budúcom roku plánuje reťazec v Českej republike otvoriť ďalšie tri alebo štyri pobočky. Tento a budúci rok chce pridať tiež aspoň tri nové prevádzky na Slovensku.

Zdroj: mrkebab.eu

Prvú pobočku Mr. Kebab otvoril Lelovits v Košiciach v roku 2005. Okrem kebabov ponúka tiež kuracie, syrové, zemiakové a zeleninové jedlá.

"Kebab som si obľúbil na mojich zahraničných cestách najmä pre jeho dostupnosť a rýchlu prípravu. Tam niekde vznikol nápad postaviť vlastnú sieť fast foodov
Mr. KEBAB. Od začiatku bolo jasné, že základom budúceho úspechu je stabilne kvalitný produkt, kvalitné meno, logo a firemné farby," hovorí Lelovits.

Zdroj: mrkebab.eu

​O rozšírení franšízového reťazca na český trh sa stará spoločnosť Czech Retail Franchising Petra Kutíka a Ondřeja Šlachtu, ktorí už spolupracujú so sieťou ovocných barov Fruitisimo alebo v minulosti s predajcom športového náčinia Sportisimo. Návratnosť investícií je pri koncepte Mr. Kebab zhruba dva až tri roky, píše sa v tlačovej správe.

​Podľa svojho webu má Mr. Kebab na Slovensku štyri prevádzky - tri v Košiciach a jednu v Žiline. Nelicencované prevádzky udáva v Maďarsku, Južnej Kórei, Turecku, Írsku, Chorvátsku, na Ukrajine, ale aj v Indonézii či v Alžírsku.

Zdroj: mrkebab.eu

​Najväčšiu sieť prevádzok rýchleho občerstvenia v Českej republike má americký McDonald's, ktorý vstúpil na trh ako prvý v roku 1992. V súčasnosti prevádzkuje 95 reštaurácií priamo alebo prostredníctvom franšíz. Jeho hlavný konkurent KFC má v Českej republike okolo 80 pobočiek. Medzi české firmy s najväčším počtom fastfoodových bistier patrí Bageterie Boulevard.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.