Stratégie
StoryEditor

"Máš na to mať ma?" láka na sladké rande billboard v Bratislave. Bude ho riešiť Rada pre reklamu

17.08.2017, 09:35
Autor:
dbsdbs
Atraktívna žena sa pýta okoloidúcich mužov problematickú otázku. 

Kontroverzná internetová zoznamka oblepia v rámci kampane plochy v hlavnom meste vizuálom, na ktorom sa atraktívna žena pýta okoloidúcich mužov problematickú otázku. "Máš na to mať ma?" Vizuál bude skúmať Rada pre reklamu (RPR), dostala už prvú sťažnosť. 

"Na predmetnú reklamu sme doposiaľ obdržali jeden podnet, ktorý namietal, že reklama je dehonestujúca voči ženám, keďže naznačuje, že ženy je možné si "kúpiť" ako tovar. V tomto kontexte je možné reklamu posudzovať v zmysle ustanovení čl. 11 ods. 1 - Slušnosť reklamy. Komisia ale nie je pri posudzovaní viazaná len obsahom sťažnosti, ale reklamu môže posúdiť aj v zmysle iných ustanovení," informovala Stratégie.sk výkonná riaditeľka RPR, Eva Rajčáková.

Webstránka sľubuje zoznamku pre "solventných gentlemanov a dámy," ktorí by sa "radi podelili o kúsok svojho výnimočného života s niekým, s kým môžu zdieľať svoje šťastie."

Koncept definuje partnerský vzťah "sugar" - cukor. 

"Sugar baby a Sugar Daddy spolu prežívajú všetko, čo dvaja ľudia v štandardných vzťahoch. S tým rozdielom, že Sugar Daddy poskytuje materiálne zabezpečenie a Sugar Baby investuje svoju krásu a inteligenciu," píše sa na stránke, ktorú vlastní a prevádzkuje maďarská spoločnosť ntice kft. 

V zmysle Kódexu RPR reklama nesmie obsahovať tvrdenia, výrazy, zvuky, ruchy alebo zobrazenia, ktoré by porušovali všeobecné normy slušnosti a ani nesmie obsahovať prvky znižujúce ľudskú dôstojnosť. Rada nedávno posudzovala bilboard erotického klubu, ktorý vyhodnotila ako nezávadný.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 12:10