Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.09.2017, 12:55

Home Credit má novú kampaň. V hlavnej úlohe je zmrzlina

Reklamný spot vysielaný v dvoch odlišných dĺžkach je mikropríbehom rodiny.

Home Credit má novú kampaň. V hlavnej úlohe je zmrzlina
Zdroj: Youtube

Spoločnosť Home Credit rozbehla novú televíznu kampaň. V hlavnej úlohe sú bežní ľudia a ich život s pôžičkou. Reklamný spot vysielaný v dvoch odlišných dĺžkach je mikropríbehom rodiny. Užívajú si príjemnejší život a doprajú si veľa zmrzliny.

„V novom reklamnom spote sme chceli, aby do popredia vystúpili nielen výhody produktu – pôžičky s bonusom, ale aj príbeh ľudí, v tomto prípade rodiny. Kampaň ukazuje, ako príjemne môže život ľudí ovplyvniť fakt, keď majú viac peňazí vďaka flexibilnej pôžičke, ktorá im navyše dáva v priebehu splácania peniaze spať," vysvetľuje brand manažérka Home Creditu Kateřina Cmerková.

V reklamnom spote Home Credit svojich klientov informuje o tom, že im vráti 10 % z predpísanej mesačnej splátky počas prvého roka. Bonus sa bude vyplácať na kartu, ktorá je súčasťou projektu.

Spot sa začne v priebehu tohto týždňa vysielať na kanáloch Markíza Group.

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: Oliver

Produkcia: Soft Pillow

Režiséri: KASAL&NAVRATIL

Hlas pre spoty: herečka Alžbeta Stanková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.