Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.10.2017, 16:21

AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa zameriava na propagáciu televíznej stanice AMC

Filmová PR kampaň vyzerá takto.

AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa zameriava na propagáciu televíznej stanice AMC
Zdroj: Facebook

AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa počas októbra zamerala na propagáciu televíznej stanice AMC, kde majú diváci možnosť sledovať premiérové časti nových seriálov v češtine alebo nové kultové filmy.

Kampaň zameraná na pestrý program televíznej stanice prezentovala filmové highlighty, čo bola trilógia filmov Múmia, Hellboy a premiérové epizódy druhej časti tretej série dlho očakávaného seriálu Fear the Walking Dead.

Hlavnou esenciou PR kampane je zážitok vo forme strachu – v hororovej escape aréne môžete prežiť filmové príbehy na vlastnej koži.

Komunikácia odštartovala videom, ktoré zachytáva priebeh hry, v ktorej sa moderátori rannej show Wake up z rádia Europa2, snažia počas dvoch hodín dostať sa von a zachrániť tých, ktorých uniesli zombíci.

Okrem nich si všetci návštevníci undeadarena.com môžu vyskúšať únikovú hru nielen v ich klasickej podobe, ale aj priestory tematicky ladené do trhákov AMC.

Materiál z tohto strašidelného zážitku postupne zapĺňal web E2, profily E2 a jednotlivých moderátorov na sociálnych sieťach. Autentické video má zatiaľ cez 17-tisíc videní a jeho šírenie pokračuje.

Kampaň bola podporená tematickými článkami, spontánnymi mediálnymi výstupmi, súťažou o vstupy na hru a postami na Instagrame a Facebooku rádia Europa2.

Ďalším promovaným filmom bol Ja, zloduch. Hviezdou kampane bol youtuber Asimister so sestrou Dianou, ale najmä jeho maltézsky psík Rocky oblečený v kostýme Miniona, ktorý vizuálne reprezentuje spomínaný film. Promo na kultovú „jednotku“ minionov sa objavilo v Asimistrovom videu na Youtube (doteraz má takmer 65 000 videní) a na foto na Instagrame (viac ako 3780 likes).  

Hlavným cieľom bolo zvýšenie povedomia o AMC ako televíznej stanici aj u mileniálskej generácie Z, u ktorej dnes práve youtube nahrádza sledovanie televízie.

Agentúra: PR Konektor

PR Consultant: Kamila Závodská

Komunikačné kanály: PR (online, offline), influencer (YouTube, Instagram), Europa 2 (web, social media)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.