Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.11.2017, 15:00

Predstavujeme najlepšie reklamy tohto roka (Časť druhá)

Ukážka strieborných prác za rok 2017.

Predstavujeme najlepšie reklamy tohto roka (Časť druhá)
Zdroj: Archív Stratégie

Každý mesiac sa pod vedením magazínu Stratégie stretávajú odborníci z kreatívnych agentúr spolu so zadávateľmi, aby ohodnotili najlepšie reklamné práce mesiaca. Raz ročne porota vyberie tie najlepšie reklamy roka vo všetkých hodnotených kategóriách. Pozrite sa, ktoré reklamy odborníci vyhodnotili ako najlepšie pre rok 2017.

​Predstavujeme vám práce, ktoré si odniesli v celoročnom hodnotení STRIEBRO.

Striebornú priečku v kategórii TV spoty aj v kategórii Online kampaň obsadila práca 50 rokov Hurbanovskej sladovne z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett. Sladovňa v Hurbanove oslavovala 50 rokov. Agentúra pripravila microsite, na ktorej si ľudia mohli kúpiť kúsok hurbanovského poľa za Facebook share, a na ňom vypestovať jačmeň potrebný na výrobu fľašky piva.

Druhé miesto v kategórii Rádio získal zadávateľ W Press za reklamu Hlas podobný Hríbovi. Predplatné týždenníka Týždeň odpromovala agentúra MADE BY VACULIK neobyčajným spôsobom.

Striebro v kategórii Print získal Cykloradler od Heinekenu. Cieľom printovej reklamy bolo predstaviť novú príchuť Radleru 0,0 v špeciálnej prílohe k Tour de France. Kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett sa so zadaním vysporiadala takto.

Zdroj: Archív Stratégie

​V Out of home kategórií sa druhé miesto doslova vyfarbilo. Zadaním od klienta Rajo bolo odkomunikovať 100% prírodné zloženie jogurtov a jogurtových nápojov. Koncept s názvom Príroda je na dosah vznikol na základe tzv. bodypaintingu (maľby na telo). TRIAD Advertising v spote ukazuje lesnú zver, ktorá sa vynímala v prírode.

Zdroj: Archív Stratégie
Zdroj: Archív Stratégie
Zdroj: Archív Stratégie

Ťažké zadanie, prihovoriť sa a predať novú nepoznanú technológiu Magenta Smarthome sa Telekomu podarilo zábavným spôsobom. Istý čas, sa o reklame hovorilo ako o najzábavnejšej v tomto roku. Okrem toho to bolo prvýkrát, kedy Telekom po dlhej dobe nepostavil reklamu na Saganovi. Kampaň zastrešovala agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Striebrom v kategórii Mobile & Apps ocenili hodnotiaci prácu od Zaraguza. Slovenská sporiteľňa ako partner Slovenského futbalového zväzu pravidelne dáva fanúšikom možnosť získať vo facebookových súťažiach lístky na zápasy reprezentácie. Tentoraz to chcela urobiť originálnejšie, preto využila skrytú hru v aplikácii Messenger a vytvorila výzvu – Poraz Hamšíka cez Messenger a vyhraj lístky na futbal.

Druhé miesto v kategórii Social porotcovia udelili jednej z prvých slovenských firiem, ktorá sa rozhodla testovať botov v Messengeri, je ňou Websupport. Ide o prvého komerčného chatovacieho bota – teda program, ktorý s vami komunikuje tak, ako by s vami hovoril človek. Nazvali ho OverBot a pre Websupport ho priniesla agentúra TRIAD Advertising.

Striebornú priečku v dvoch kategóriách: Event & Sales promo a PR získalo Najlepšie jedlo na svete. MAGNA používa túto terapeutickú stravu vo všetkých svojich nutričných programoch, či už v Kongu, Kambodži, Južnom Sudáne, Sýrii alebo aj počas sucha a hladomoru na hraniciach Kene a Somálska. Ide o pomoc s výživou pre deti žijúce v týchto oblastiach. Kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.

Zajtra vám predstavíme práce, ktoré sa umiestnili na zlatej priečke.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.