Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieVianočná McDonald´s reklama nie je o Santovi. Pozornosť patrí jeho sobovi a hlavnou postavou je roztomilé dievčatko. Kampaň s nádychom vianočných sviatkov je z dielne agentúry Leo Burnett London. Malá hrdinka reklamy #ReindeerReady je odhodlaná po celú dobu dávať pozor na mrkvu. Drží ju až kým sa s otcom nedostane domov a potom jej brat oznámi, že Santov sob nie je jeden, ale je ich pochopiteľne viac. Vtedy sadajú do auta a cez McDrive si objednávajú krabicu s mrkvovými tyčinkami.
Volkswagen Veľká Británia na to ide v tomto reklamnom spote naopak. Benefit senzorového otvárania kufru nohou nepredstavuje ako výhodu, ale ako pomôcku, ktorá má nie vždy očakávaný efekt. Napríklad nepomôže vtedy, keď sa chcete ukryť pred nevyspytateľným ničiacim tvorom.
A nakoniec, ak ste to nezachytili, Ikea vtipne reagovala na predaj najdrahšej maľby na svete od Leonarda da Vinci. Vytvorila vizuál, v ktorom predávala rám s message: „ Keď zaplatíte 450 miliónov dolárov za obraz, ale rám sa vám nepáči.“
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.