07.12.2017, 10:09

Samsung spríjemňuje cestujúcim čakanie na spoj novinkou v OOH reklame

Používa systém rozšírenej reality a hologram.

Samsung spríjemňuje cestujúcim čakanie na spoj novinkou v OOH reklame
Zdroj: Samsung

Spoločnosť Samsung Czech and Slovak upravila v Bratislave na Námestí SNP a Zochovej zástavky MHD. Atmosférou Vianoc chce cestujúcim spríjemniť čakanie na spoj a zároveň odkomunikovať mobilné a nositeľné zariadenia Samsung. Smartfóny Galaxy S8, S8+, náramok Gear Fit2 Pro a inteligentné hodinky Gear Sport značka komunikuje využitím systému rozšírenej reality a hologramu.

Novinka na reklamnom trhu OOH prezentuje Samsung ako technologického lídra. Využil augmented reality= rozšírenú realitu a hologram, ako prvý na slovenskom trhu. Cestujúci pri jej aktivovaní využijú svoje smartfóny, s ktorými si stiahnu do zariadení aplikáciu, ktorá im vytvorí ilúziu pohybujúcej sa „skutočnej“ snehovej vločky, ako symbolu Vianoc.

Po príchode cestujúceho na zastávku sa spustí krátka animácia Santu a jeho čiapky, z ktorej vytiahne krabicu s darčekom. Po skončení animácie sa na LCD obrazovke zobrazia pokyny, ako sa pripojiť na wifi a stiahnuť si súbor. Následne si čakajúci zoberie z automatu plastovú pyramídu, ktorú špičkou položí do stredu displeja svojho smartfónu. Hologram animovanej vločky uvidí pri pozretí sa na pyramídu z boku.

Druhá zastávka imituje vianočnú obývačku so všetkým, čo k nej patrí – vianočnou výzdobou, hudbou, ale aj vôňou. Cestujúci má možnosť sa na zastávke odfotografovať, pridať si do fotografie nejaké milé vianočné doplnky a následne si ju odoslať na email ako milú vianočnú spomienku, ktorú môže zdieľať s blízkymi. Po otvorení emailovej správy sa prehrá video s jeho fotografiou.

​Zastávky navrhla mediálna agentúra STARMEDIA Co., s.r.o. za pomoci realizácie JCDecaux Slovakia s.r.o.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.