Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.11.2021, 09:53

dm drogerie markt otvorila svoju najväčšiu predajňu na Slovensku

dm prichádza aj s novým konceptom usporiadania layoutov.

dm drogerie markt otvorila svoju najväčšiu predajňu na Slovensku
Zdroj: Martin Sirotný: dm drogerie markt Eurovea

Novootvorená predajňa dm v Eurovei v Bratislave, ktorej rekonštrukcia trvala šesť týždňov, je s celkovou plochou 865 m² aktuálne najväčšou dm predajňou na Slovensku.

„Novou nie je len jej rozloha, ale aj koncept usporiadania layoutov, ktorý je výsledkom rozsiahlych analýz nielen nákupného správania zákazníkov. A keďže filiálka ako miesto, kde sa realizuje snaha dm o zákazníka a zušľachťovanie jeho potrieb, si vyžaduje opatrné zaobchádzanie so skupinami layoutov, dominantnými označeniami (napr. headre) a správnym umiestnením promo nábytku (druhotné vystavenia), sme sa rozhodli nový koncept nasadiť najskôr vo vybraných novootváraných predajniach,“ približuje Simona Rigáňová, Sortimentná manažérka | Marketing a nákup, dm drogerie markt.

Doterajšie typické umiestnenie jednotlivých layoutov bolo, podľa jej slov, zoskupované resp. viazané do skupín nazývaných epizódy, a to konkrétne Krása, Reformná výživa a Domácnosť. V rámci nového konceptu sú predajne stavané na seba nadväzujúce štvrte resp. častí predajní, a to Krása, Pohoda/blaho, Domácnosť, Dieťa a Zdravá výživa.

Zdroj: Martin Sirotný
​Vďaka tejto zmene vznikol v štvrti Krása aj takzvaný trojuholník, ktorý prehlbuje spojenie dekoratívnej kozmetiky so starostlivosťou o pleť a pozýva zákazníka z jednej kategórie do druhej. Do popredia sa tu dostáva aj samostatný segment certifikovanej prírodnej dekoratívnej a pleťovej kozmetiky. „V srdci trojuholníka je umiestnený inšpiračný stolík, ktorý okrem exkluzívneho promo priestoru ponúka možnosti a vybavenie pre testovanie produktov respektíve poskytovanie poradenstva. Významnou zmenou je aj presun vôní z vonkajšieho na vnútorný regál, kde si na svoje prídu aj náročnejší zákazníci v podobe rozšíreného sortimentu selektívnych vôní,“ hovorí Simona Rigáňová.

Zo štvrti Krása plynule prechádza zákazník do štvrti Pohoda/blaho, ktorá je reprezentovaná predovšetkým sortimentom vlasovej a telovej kozmetiky, kúpeľa a mydiel. Rovnako ako predchádzajúca je aj táto štvrť vyzdvihnutá do popredia brandingom umiestneným nad sortimentom kúpeľa a mydiel. Výraznou zmenou v tejto štvrti je presun sortimentu z vnútorných na vonkajšie regále.

Zdroj: Martin Sirotný
​Na štvrť Pohoda/blaho nadväzuje štvrť Domácnosť, potom Deti a na koniec Zdravá výživa, ktorá zákazníkom, podľa slov Simony Rigáňovej, prináša vďaka presunu tohto sortimentu z vonkajšieho na vnútorný regál viac súkromia a priestoru pre výber produktov v kategórií výživových doplnkov, vrátane ich rozšíreného portfólia.
Zdroj: Martin Sirotný
Zdroj: Martin Sirotný

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.