Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.12.2021, 23:59

Klub kreatívcov si zvolil nové vedenie. ADC povedie Juraj Kováč z THIS IS LOCCO

Výmena nastala aj v prezídiu, ktoré má štyroch nových členov.

Klub kreatívcov si zvolil nové vedenie. ADC povedie Juraj Kováč z THIS IS LOCCO
Zdroj: archív

Slovenské združenie najoceňovanejších kreatívcov, Art Directors Club  (ADC) si po dvoch rokoch na valnom zhromaždení zvolilo nové vedenie. Viacero dlhoročných členov vystriedali nové tváre. Zmena nastala aj na poste prezidenta. Martina Wosku (TRIAD) nahrádza Juraj Kováč (THIS IS LOCCO).

“Posledné roky ADC naozaj šlapalo, a to hlavne zásluhou vedenia. Martin Woska urobil za tri volebné obdobia kopec práce a stal sa do istej miery synonymom slovenského ADC. Za to jemu aj celému minulému prezídiu patrí obrovská vďaka a rešpekt. Máme pred sebou neľahkú úlohu toto tempo nielen udržať, ale ešte pridať. Našim cieľom je výraznejšie komunikovať, predstaviť ADC širšiemu publiku, zatraktívniť ho a pomáhať budúcim generáciám kreatívcov. Stretli sme sa silná zostava plná elánu, ktorá si už od začiatku “sadla” a verím, že sa nám podarí spolu vyparatiť kopec dobrých vecí,” vysvetľuje nový prezident Juraj Kováč.

“Viesť ADC je veľmi záslužná úloha ale aj náročná úloha. Myslím, že sa nám s prezídiami za šesť rokov podarilo ADC významne posunúť. Zároveň som strašne rád, že sa našli ľudia s chuťou a víziou prebrať žezlo. Mne to dáva priestor venovať sa novým výzvam, ktoré medzičasom vyplynuli a nemusím mať zlé svedomie, že sa nevenujem ADC. Za to som vďačný a držím palec!,” dodáva Martin Woska.

V prezídiu naďalej ostávajú Jakub Kuvik (MUW Saatchi&Saatchi) a Katarína Králiková (Freelance), medzi novozvolených členov patrí Juraj Bartoš (Free Andy Agency), Peter Michalka (Elite - Monday Lovers) a viceprezidenti Adam Marčan (Mannschaft) a Jaroslav Vígh (MUW Saatchi&Saatchi). Vymieňajú tak prezídium, ktoré tvorili: Lenka Bónová (Freelance), Peter Darovec (Istropolitana Ogilvy), Peter Kačenka (Wiktor Leo Burnett) a Vlado Kurek (TRIAD). 

“Rovnako ako v kapelách, aj u nás musí fungovať tá správna chémia. Iba tak môžu vznikať super veci a ja sa teším, že nové ADC prezídium presne takouto partičkou je. Chcel by som sa poďakovať celému Art directors clubu, že nám do rúk vložili dôveru a ja verím, že postupne naplníme všetky ich očakávania,” vysvetľuje Adam Marčan, nový viceprezident ADC.

Nové prezídium plánuje naďalej kvalitatívne posúvať zabehnuté projekty ako Zlatý klinec, ADC štempel či rozvíjať spolupráce so zahraničnými festivalmi a združeniami. Okrem toho pripravuje aj úplne nové projekty na podporu mladých kreatívcov, chce zvýšiť atraktivitu klubu pre jeho členov a zlepšiť vnímanie reklamnej brandže v očiach verejnosti.

“Posledné dva roky poznačila koronakríza a adaptácia na ňu bola pre všetkých novinkou. Aj preto sa teším, že môžem v tejto novej zostave naplniť moje plány a predstavy o ADC. Keďže zdieľame podobné názory a témy, verím, že nám “prezídiovanie” bude robiť radosť a celú brandžu milo prekvapíme,” dodáva Katarína Králiková, staronová členka prezídia.

Na zhromaždení ADC prijalo aj nových členov Adama Jánoša a Tomáša Slobodníka, oboch z agentúry Free Andy Agency.

Aké sú niektoré aktivity ADC?
ADC  Slovakia na webovej stránke deklaruje, že chce spájať kreatívne osobnosti slovenskej reklamy, vyvoláva diskusiu a zvyšovať úroveň reklamy na Slovensku. Vyberáme z aktivít združenia:

  • Každý rok v spolupráci s KRAS-om, Mafra Slovakia (Stratégie) organizuje súťaž kreativity Zlatý klinec - vyberá členov poroty, navrhuje zmeny v štatúte, v kategóriách...
  • Na súťaži kreativity udeľuje  ocenenie Filip, ktoré sa odovzdáva za špeciálny prínos v slovenskej reklame
  • Spolupracuje s ADC Europe
  • Členovia ADC sú súčasťou Hodnotenia reklám v Stratégiách

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.