11.01.2018, 12:42

Coca Cola mieri redizajnovaným diétnym nápojom na Mileniálov

Zmena prichádza po 35-tich rokoch.

Coca Cola mieri redizajnovaným diétnym nápojom na Mileniálov
Zdroj: Adweek

Nápoj alebo značku Coca Cola určite netreba predstavovať. Jej červená farba je všetkým veľmi dobre známa. Nápoj sa predáva vo viac ako 200 krajinách a jej špecifická chuť je každému povedomá.

Pred 35 rokmi svoju produktovú radu rozšírila o dietny nápoj s názvom Diet Coke. Po rokoch sa rozhodla produkt redizajnovať.

Najvýraznejšiu zmenou je dizajn balenia. Stará nová ´Coke´ je v štíhlej striebornej plechovke so stredovým farebným pásom novinkou. Ku charakteristickému červenému pásu pribudli na ostatných plechovkách ďalšie štyri farby.

Po testovaní 30 nových príchutí sa spoločnosť nakoniec zhodla na štyroch. Každá farba predstavuje inú príchuť, medzi ktorými je zázvor a limetka, mango, pomaranč a čerešne.

Na základe vyjadrenia spoločnosti, nový look a chuť sú cielené na povzbudenie a modernizáciu diétnej Coke pre novú generáciu jej konzumentov, konkrétne mileniálov.

Generácia Y je momentálne tá najsmädnejšia po dobrodružstve a nových zážitkoch, a my im chceme byť pri týchto momentoch po boku,“ povedal Rafael Acevedo, riaditeľ pre Diet Coke v Severnej Amerike.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.