Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.01.2018, 09:27

Reťazec Terno uvádza nový koncept predajní. Kraj

Logo nového konceptu pochádza z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Pozrite si, ako vyzerá.

Reťazec Terno uvádza nový koncept predajní. Kraj

Ako informoval reťazec Terno, supermarket KRAJ ponúkne výber bežných, všeobecne obľúbených značiek. „Kladie dôraz na to najlepšie z krajov Slovenska, ale aj z iných výnimočných regiónov. Prináša Slovákom trendy kvalitného, zdravého stravovania a životného štýlu, potraviny s jasným pôvodom, zložením a zaujímavým príbehom ako napríklad uvádzame mäsiarstvo Bognár, Pivnicu Radošina, či pekáreň Fertucha. KRAJ bude inšpiratívny, s moderným a hravým dizajnom,“ vysvetľuje Zuzana Cseriová, Managing Directorka KRAJ. 

Ambíciou nového konceptu je osloviť bežných zákazníkov z okolia, ale aj tých v stravovaní uvedomelejších. Cieľom je motivovať zákazníkov, aby chodili nakupovať na frekventovanej báze a našli v nových predajniach všetko, čo potrebujú.

Na otázku Stratégií, čo motivovalo obchodný reťazec priniesť nový koncept predajní, jeho zástupcovia reagovali: „Nový koncept vychádza z trendov na slovenskom trhu, kde sa zákazníci čoraz viac zaujímajú o kvalitu, zdravé stravovanie, dosledovateľnosť pôvodu, zloženia a procesu výroby. Tieto potreby súčasný retail na slovenskom trhu nenapĺňa dostatočne. Ako slovenský reťazec sa otvorene hlásime k podpore lokálnych a regionálnych slovenských dodávateľov,“ približuje Zuzana Cseriová.

Značku Kraj sme od základov tvorili v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi. My všetci sme pociťovali potrebu vytvoriť predajne, v ktorých dostávajú priestor lokálni výrobcovia a kde pod jednou strechou nájdeme výber všetkého, čo máme radi. Svoju víziu sme zhmotňovali pri každom detaile, od dizajnu drevených regálov až po výber miestnych dodávateľov. Teší ma, že ľudia môžu v našich obchodoch za primeranú cenu nakupovať zdravé potraviny pre celú rodinu,“ dodáva Marek Koštrna, Marketing Manager.

Dizajn a teda interiér predajní navrhol architekt Dalibor Vidiečan a ilustrácie vytvoril mladý ilustrátor Jozef Gľaba.

Už koncom prvého štvrťroka bude otvorený prvý supermarket KRAJ v Devínskej Novej Vsi v Bratislave. O pár týždňov neskôr bude otvorená druhá predajňa supermarketového formátu v novej Petržalskej tržnici na Bratskej ulici.

Po otvorení predajní v Devínskej Novej Vsi a v Petržalke sa spoločnosť pustí do vytvorenia pilotnej prevádzky KRAJ v segmente „convenience“.

Popri remodelingu budú tento rok postupne otvorené aj ďalšie nové predajne pod touto značkou.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.