Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.01.2018, 11:29

Dáša Juríková odchádza z Poštovej banky

Dáša Juríková prechádza od marca tohto roku ku konkurencii.

Dáša Juríková odchádza z Poštovej banky
Zdroj: Poštová banka

Dáša Juríková od marca tohto roku posilní tím Slovenskej sporiteľne. Novú posilu pre Stratégie potvrdil aj Štefan Frimmer, riaditeľ odboru komunikácie a sponzoringu Slovenská sporiteľňa. Bližšie informácie zverejní banka neskôr.

Dáša Juríková spolupracovala s Poštovou bankou od júna 2017, a to ako strategický konzultant pre značku. Od augusta sa stala súčasťou interného tímu a bola zodpovedná za stratégiu značky, externú komunikáciu, PR, CSR, prieskum trhu, eventy ako aj rozvoj digitálnej stratégie značky na webe a sociálnych sieťach.

Poštová banka nastavila pod vedením Dáši Juríkovej nový repozicioning banky, nový komunikačný koncept, výrazne posilnila vizuálnu identitu značky, naštartovala komunikáciu na sociálnych sieťach. Preferencie značky od septembra kontinuálne rastú, v hypotékach sa stala Poštová banka počas jesennej kampane druhou najpreferovanejšou bankou. 

„Poštovej banke som vďačná za príležitosť a dôveru, ktorú mi dala. Nebolo to ľahké rozhodnutie, najmä kvôli tímu ľudí, ktorý na oddelení komunikácie je. Moja zvedavosť a nové výzvy boli silnejšie, a tak som si po dôkladnom zvážení povedala, že dám šancu novej ponuke. Značka Poštová banka je však výborne nastavená, vďaka profesionálnemu tímu je pripravená ďalej rásť a byť silnou konkurenciou na našom bankovom trhu. Chcem veľmi pekne poďakovať celému internému, ako aj agentúrnemu tímu za skvelú spoluprácu a vynikajúce výsledky, ktoré sa nám podarilo spoločne dosiahnuť,“ hovorí Dáša Juríková.

Strategické vedenie marketingu preberá zástupca generálneho riaditeľa pre stratégiu banky Marek Šupa. V nastavenej stratégii zmeny postoja Slovákov k peniazom budú v Poštovej banke pokračovať lídri komunikačných oddelení: Silvia Wenderlová, ktorá je šéfkou marketingového oddelenia Jana Jarošová, ktorá ma na starosti externú a internú komunikáciu banky. „Komunikačný tím banky je silný, dobre nastavený. Nepochybujem o tom, že bude pokračovať ale aj zvýši úspech doterajšieho koncepu,“ dodáva Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky a dodáva: „Som rád, že trh ocenil prácu a nový silný koncept banky. Chápem, že profesijným výzvam sa ťažko odoláva. Mrzí nás, že Dáša od nás odchádza od nedokončenej práce,“ hovorí Andrej Zaťko, generálny riaditeľ Poštovej banky.

Dáša Juríková študovala na UK v Bratislave odbor environmentalistika. Od roku 2002 pôsobila v poisťovni Union na pozícii manažérky marketingu, neskôr ako Head of Corporate Communications. V roku 2007 začala pracovať pre T-Mobile Slovensko v role Senior Brand Manager. Pre značku Telekom viedla tri roky marketingovú komunikáciu a tri roky zodpovedala za 40-členný integrovaný tím marketingovej komunikácie a digitálnych služieb. Kampane, ktoré riadila, získali viac ako 150 ocenení efektivity aj kreativity doma aj v zahraničí. V roku 2017 pracovala pre Poštovú banku. Venuje sa tiež svojmu vlastnému projektu Penfriends, biz coachingu a brand consultingu. Dáša je prezidentkou občianskeho združenia Ľudia z marketingu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.