Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.02.2018, 16:22

Coca-Cola pripravila špeciálnu olympijskú kampaň k ZOH 2018 v Pjongčangu

V limitovanej edícií nápojov bude aj plechovka venovaná Veronike Zuzulovej.

Coca-Cola pripravila špeciálnu olympijskú kampaň k ZOH 2018 v Pjongčangu
Zdroj: TASR/AP

Spoločnosť Coca-Cola predstavila limitovanú edíciu plechoviek s dizajnom desiatich olympijských športov. Súčasťou edície je plechovka so siluetou a podpisom slovenskej lyžiarky Veroniky Zuzulovej.

Zdroj: Coca-Cola

​Plechovky s podpisom Veroniky budú v predaji v samostatnom balení v objeme 250 ml ako aj 330 ml, ako súčasť rodinného balenia štyroch a šiestich kusov, spoločne s ďalšími vybranými športami.

Reklamná kampaň Coca-Coly sa totižto okrem televízie a digitálnych aktivít zameria na sociálne médiá, kde sa do komunikácie zapojí množstvo influencerov z rôznych odborov na čele s Veronikou, podporenou ďalšími športovcami zimných a letných disciplín.

Špeciálne pre Slovensko pripravila Coca-Cola súťaž o trendy dupačky v červenobielej kombinácií. Zapojiť sa môžu všetci fanúšikovia značky, ktorí od 9. do 23. februára nahrajú na instagramový účet Coca-Coly Instastory, ako povzbudzujú a dajú hashtag #vodnevnoci. Počas celej kampane Coca-Cola rozdá medzi fanúšikmi celkovo 100 dupačiek z limitovanej edície.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.