StoryEditor

Dacia má novú dizajnovú identitu. Chce sa priblížiť mladým

12.02.2018, 10:33
Autor:
rmrm
Zmena prichádza s uvedením novej Dacia Duster.

Rovnako ako Nový Duster prináša moderný a svieži look, aj značka Dacia vylepšuje dizajn svojich komunikačných materiálov.

„Cieľom pri zmene dizajnovej identity bolo priblížiť sa najmä mladším zákazníkom. A ideálny timing na zmenu bolo práve uvedenie Novej Dacia Duster na trh, pretože práve ten prináša revolučné zmeny z pohľadu komfortu, dizajnu interiéru a nové technológie. Tiež vzhľadom na úplne obnovený modelový rad Dacia bol správny čas investovať do nového dizajnu komunikácie značky,“ približuje Stanislav Mihalovič, Marketing Specialist Renault Slovensko.

V komunikačných materiáloch sú po novom použité nové svieže farby. „Mení sa grafika použitá na web stránke, v cenníkoch aj produktových brožúrach. „Uvádzacia farba nového modelu Nový Duster – oranžová Atacama – presne zodpovedá feelingu, aký z novej identity vyžaruje. Je jednoducho fresh,“ dodáva Stanislav Mihalovič.

A ako príklad uvádza TV spoty na nový Duster. Televízna komunikácia značky Dacia sa vždy vyznačovala humorom, nadsázkou. Bola blízka divákom, čo je zároveň aj jeden z pilierov značky - Dacia slúži zákazníkom.

„Nový spot, ktorý je súčasťou reklamnej kampane začínajúcej v polovici februára, bude pokračovať v tomto duchu. Ako vždy s nadsázkou doladeným hudobným podkladom a zobrazením technologických noviniek, ktoré Nový Duster prináša. Na druhej strane je reklama nevtieravá, vôbec nie je agresívna, a určite je príjemná na pozretie pre všetky vekové kategórie,“ hovorí Stanislav Mihalovič.

Renault Slovensko

Ochutnávkou novej dizajnovej idenitity bolo uvedenie Novej Dacia Duster na slovenský trh.

Komunikácia na sociálnych sieťach je viac hravá. Dacia Dacia

01 - Modified: 2022-12-01 08:19:00 - Feat.: - Title: Nový Renault Kangoo Van E-Tech 100% elektrický
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 23:52