12.02.2018, 12:56

„Čokoláda je fajn, ale kniha je láska“ hovorí Panta Rhei novou kampaňou

Na Valentína pripadá aj Medzinárodný deň darovania kníh, a práve ten sa stal hlavou komunikačnou témou v kníhkupectvách Panta Rhei.

„Čokoláda je fajn, ale kniha je láska“ hovorí Panta Rhei novou kampaňou
Zdroj: Panta Rhei

Panta Rhei v novej kampani tvrdí, že 14. február nemusí byť len o čokoládových srdiečkach a ľúbostných odkazoch. Okrem toho, že na tento deň pripadá sviatok všetkých zaľúbených, je to aj Medzinárodný deň darovania kníh

„Čokoláda je fajn, ale kniha je láska“. Takto znie claim napísaný na nálepke, ktorú dostane každý zákazník kníhkupectva Panta Rhei alebo pantarhei.sk ku nákupu do 14. 2. 2018.

Kampaň prebieha online a v spotoch sa objavujú známe osobnosti ako Dado Nagy, Kristína Farkašová alebo knižná blogerka Paola Hemzová. Vyzývajú ľudí, aby sa k nim pridali a 14. februára darovali knihu spolu s nimi, či už blízkym alebo tak ako oni - cudzím ľuďom, ktorých radosť z darovanej knihy môžeme spolu sledovať aj vo videu.

Nálepka tak tento rok predstavuje akýsi symbol Medzinárodného dňa darovania kníh a ponúka aj priestor, kde sa môže darca knihy podpísať.

Zákazníci tak môžu kúpenú knihu darovať aj s krásnou nálepkou niekomu koho poznajú, niekomu, koho ľúbia alebo aj niekomu, koho vôbec nepoznajú a chcú preňho urobiť tento deň jedinečným. 

Zdroj: Panta Rhei

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.