Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.02.2018, 08:00

Emotívny spot s nečakaným zvratom, súťaž o BlingMac a bizarný antivalentín od Kauflandu

Takéto spoty predstavili spoločnosti na Valentína.

Emotívny spot s nečakaným zvratom, súťaž o BlingMac a bizarný antivalentín od Kauflandu
Zdroj: Youtube/Kaufland

McDonald's si pre svojich fanúšikov pripravil súťaž. Spoločnosť zákazníkov vyzýva k tomu, aby vyznali lásku jednému z troch typov BigMackov. Svoju Valentínku stačí postovať na Twitteri a ste zaradený do súťaže o zlatý prsteň s názvom „BlingMac.

Požičovňa automobilov Sixt predstavila emotívny spot s nečakaným zvratom na konci. Žena sa vydá na cestu do minulosti, kde si historické fotky miest porovnáva s prítomnosťou. Na konci spotu sa dostáva na miesto, kde stretne svoju dávnu lásku s menom Tom. Osloví ho, a jej bývalý partner opačného pohlavia ju osloví iným, nesprávnym menom. Claim spotu znie, že autá požičiavajú všetkým Máriám, Terezám, Laurám či Annám. A aj Tomom. Určite sa ho oplatí vidieť.

V súťaži o najbizarnejšiu valentínsku kampaň jednoznačne vedie Kaufland Česká republika. Zákazníkom ponúka bravčové srdce a hlási antivalentín. Tvrdí, že ide o najblbší sviatok a v spote, ktorý začína ukážkou zaľúbeného páru pripraví recept z ponúkaného produktu.

Zdroj: Kaufland

​Viac vizuálov s antivalentínskou tematikou si môžete pozrieť TU.

​O ostatných valentínskych kampaniach sa dočítate v týchto článkoch.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.