Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.03.2018, 09:42

Otvorili prvú predajňu Kraj. Pozrite si, ako vyzerá nový koncept Terno

Prvá predajňa KRAJ ponúka pod jednou strechou bežné potraviny, výrobky od regionálnych dodávateľov a zdravý sortiment.

Otvorili prvú predajňu Kraj. Pozrite si, ako vyzerá nový koncept Terno
Zdroj: Terno

„Spoločnosť Terno uvádza na trh nový koncept predajní s názvom KRAJ, ktorý odráža trendy na slovenskom aj svetovom trhu. Zákazníci čoraz častejšie vyhľadávajú kvalitné potraviny, ktorých pôvod a zloženie si vedia overiť,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO.

Prvá predajňa KRAJ bola otvorená v Devínskej Novej Vsi v Bratislave a ponúka  pod jednou strechou bežné potraviny v spojení s výrobkami od regionálnych dodávateľov a zdravým sortimentom za primerané ceny. Zákazníkom ponúka 675 rôznych výrobkov od slovenských regionálnych dodávateľov.

„KRAJ poskytne komplexný nákup pod jednou strechou pre celú rodinu a za primerané ceny,“ hovorí Zuzana Cseriová, výkonná riaditeľka spoločnosti TERNO a dodáva. „Ako prvý reťazec na Slovensku ponúkne zákazníkom bežné potraviny vrátane potravín od veľkých výrobcov zo Slovenska,  ďalej výrobky menších regionálnych dodávateľov, ako aj najširší výber špeciálneho zdravého sortimentu − bio, dia, vegetariánskeho, vegánskeho, eko, či výrobky pre čoraz väčší počet zákazníkov s potravinovou intoleranciou − bez lepku, bez laktózy.“

​Ako ďalej informovala Zuzana Cseriová, za konceptom stojí tím odborníkov, ktorí pri jeho vývoji vychádzali z aktuálnych trendov v nakupovaní a zo zákazníckych potrieb. Rozsiahly prieskum realizovaný na začiatku prípravy nového konceptu ukázal, že súčasný retail dostatočne nenapĺňa potreby všetkých zákazníkov, najmä v skupine matiek a tiež v segmente mladých progresívnych ľudí s vyššími nárokmi na kvalitu stravovania. Pre tieto skupiny je kľúčová poctivosť potravín, očakávajú kvalitu bez kompromisov, dôstojný a transparentný prístup k informáciám o produktoch.

​Zážitok z nakupovania v KRAJ-i dotvára okrem tradičného samoobslužného a pultového predaja aj moderný hravý dizajn. Farebnosť loga − žltá, modrá a zelená farba − demonštruje orientáciu na prírodu a zdravý životný štýl. „Používa symboliku slnka, ktoré vnáša radosť a energiu; vajíčka ako symbolu základnej poctivej suroviny a nového života; Tatier ako prirodzeného a majestátneho symbolu Slovensk; a slovenských polí – bohatých na čerstvú a kvalitnú úrodu,“ objasňuje Marek Koštrna, marketingový manažér spoločnosti Terno.

Do modernizácie novootvorenej predajne investovalo TERNO viac ako 1,5 milióna eur. Nový koncept plánuje počas tohto roka rozšíriť v rámci Bratislavy aj mimo nej. Už o pár týždňov bude otvorená aj druhá predajňa supermarketového formátu v novej Petržalskej tržnici na Bratskej ulici. Následne sa bude pracovať na vytvorení pilotnej prevádzky KRAJ v segmente malometrážnych predajní potravín. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.