Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.04.2018, 10:49

V novom spote od O2 si zahrali hviezdy internetu. Sajfa, Andrea Verešová a Zrebný s Frlajsom

O kreatívu sa postaral TRIAD v spolupráci s Oliver Agency.

V novom spote od O2 si zahrali hviezdy internetu. Sajfa, Andrea Verešová a Zrebný s Frlajsom
Zdroj: Youtube

V novom spote mobilný operátor O2 promuje nový produkt Internet na doma. V obývačke rodinného domu sa objavia osobnosti a to najpozeranejšie zo sveta slovenského internetu. Cieľom je spotrebiteľom ukázať neobmedzenosť a pohodlnosť využívania produktu Internet na doma dostupného už pre vyše 93% obyvateľstva Slovenska.

Pri tejto príležitosti sa stretli hneď viaceré hviezdy, ako úspešný vloger a moderátor Sajfa, youtuberi Matej Zrebný a Lukáš Frlajs, či modelka Andrea Verešová. Vo videu nemohli chýbať ani prvky počítačových hier, hudby stvárnenej skupinou Says, či vedci, extrémne športy, beauty blogeri, workoutové cvičenia a mnoho iného.

„Vizuálna zmes obrazov a udalostí, ktorá takýmto spôsobom vznikla, má znázorňovať to, že si zákazník takto môže „nasťahovať celý internet k sebe domov, priamo do obývačky“, vysvetľuje koncept Head of Marketing Communication O2 Lucia Petrášová.

„Cieľom spotu je pritom vyzdvihnúť parametre O2 Internetu na doma, ktorý je dostupný už pre viac ako 93% obyvateľstva Slovenska, a to jeho neobmedzenosť a pohodlnosť využívania,“ spresňuje Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.

Nápad na tento spot zo života internetu skrsol v hlave tímu reklamnej agentúry TRIAD, ktorý na realizácii spolupracoval s agentúrou Oliver Agency.

„Keď sme dostali zadanie na pevný O2 Internet na doma, veľmi rýchlo sme sa dostali k nápadu, ktorý nás strašne bavil. Povedali sme si: poďme naozaj nasťahovať celý internet k niekomu domov. Od youtuberov, cez mrzuté mačky, herné postavy až po hudbu a krásne ženy,“ povedal copywriter Matúš Hliboký z TRIADu.

Kreatívny riaditeľ TRIADu Vlado Kurek ďalej o projekte hovorí: „Veľmi nás potešilo, že klient sa nielen zasmial pri prezentácii, ale dal tomuto projektu aj zelenú. Výzvou bolo urobiť video tak, aby bolo čo najpestrejšie a zároveň, aby dokázalo osloviť aj cieľovku staršiu ako sú násťroční fanúšikovia youtuberov.“

Vizitka kampane

Chief Creative & Strategy director: Martin Woska
Creative director: 
Vlado Kurek
Copywriter:  Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Graphic designer: Adam Majko, Marek Barančík
Account manager: Zuzana Bosmanová
Produkcia: Vertigo
Réžia: Lukáš Kodoň

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.