22.05.2018, 17:56

Bratislava je aj TVOJE hlavné mesto, hlása nová kampaň

Jej cieľom je vylepšiť vzťah Slovákov k svojmu hlavnému mestu a zvýšiť tak záujem o jeho návštevu.

Bratislava je aj TVOJE hlavné mesto, hlása nová kampaň
Zdroj: Visit Bratislava

Bratislava len pred nedávnom zverejnila novú marketingovú a komunikačnú stratégiu a už aj začala konať prvé kroky. Jej cieľom je vylepšiť vzťah Slovákov k svojmu hlavnému mestu a zvýšiť tak záujem o jeho návštevu.

Aj napriek všeobecnému nárastu turistov zo Slovenska spúšťa Bratislava  v tejto letnej sezóne popri zahraničnej aj najväčšiu domácu kampaň.

Zdroj: Visit Bratislava

Kampaň bude od 1. júna okrem Slovenska prebiehať aj v ďalších 4 štátoch. Jej súčasťou bude prezentácia vo Viedni, Budapešti a Prahe. Ľudia ju okrem sociálnych sietí ako Facebook, Youtube či vyhľadávania v Google budú môcť vidieť a počuť v susedných štátoch, ale aj v Anglicku a Nemecku.

Na Slovensku bude oproti ostatným trhom masívnejšia a zameraná na podporu domáceho cestovného ruchu a to vo vlakoch v spolupráci so ZSSK, v rádiách, v printe, ale aj na citylightoch v krajských mestách či online.

Kampaň prebehne online/offline:

  • 120 citylightov  v obchodných centrách krajských miest v SR,
  • 120 bannerov vo vozňoch Železničnej spoločnosti Slovensko (trasy KE-BA a BB-BA),
  • 80 rádio spotov (Funrádio),
  • PR články v lifestylových médiách (Bauer Media, Star Production)
  • sociálne siete (Facebook, Youtube) vyhľadávanie v Google, newsletter
Zdroj: Visit Bratislava

 „Tento rok oslavujeme 25. výročie Bratislavy ako hlavného mesta SR. Medzi obyvateľmi Slovenska je však Bratislava vnímaná skôr ako mesto práce a vzdelania než cieľ dovoleniek či predĺžených víkendov. Chceme, aby sa toto vnímanie otočilo, aby si Slováci vytvorili lepší vzťah k svojmu hlavnému mestu, aby boli naň hrdí. Preto spolu s BTB spúšťame kampaň na podporu domáceho cestovného ruchu s cieľom pripomenúť obyvateľom Slovenska, že majú krásne historické hlavné mesto, ktoré sa oplatí navštíviť,“ povedal primátor Bratislavy Ivo Nesrovnal.  

Bratislava sa pripravila na letnú sezónu dôkladne. Okrem aktívnej propagácie a otvorenia sezónnych info-pointov, získala turistická karta Bratislava Card nové 100 percentné zľavy zo vstupného na Hrad Červený Kameň a do Malokarpatského múzea v Pezinku.

Karta tak v novej sezóne ponúka až 19 bezplatných výhod vrátane dopravy vo všetkých zónach IDS BK, vstupov do mestských veží, múzeí a galérií či prehliadky mesta a viac ako 100 zliav do 50 %.

Zdroj: Visit Bratislava

Naším zámerom je, aby sa u nás cítili návštevníci vítaní, preto sa snažíme pohyb po meste zjednodušiť. BTB spustilo novinky vo WIFI pripojení po meste, ktoré po novom ponúka nielen prístup na internet, ale aj informácie o Bratislave. Aktuálne sa buduje bikesharing napomáhajúci k lepšiemu a hlavne ekologickému pohybu v meste. Myslíme aj na zájazdové autobusy, pre ktoré mesto pripravilo v spolupráci s DPB kapacitné záchytné parkovisko v Petržalke dostupné návštevníkom od 1. júna 2018 v čase od 8:00 do 17:00 a plánujú sa vybudovať aj ďalšie,“ priblížil Ján Buocik, člen predstavenstva BTB.

V meste sú pripravené rôzne podujatia ako Bratislavské korunovačné dni, Kultúrne leto a hradné slávnosti, festival Viva Musica! či festival európskeho divadla Eurokontext a ďalšie.

Nová turistická atrakcia SkyWalk je dostupná pre všetkých milovníkov adrenalínu na Moste SNP a milovníci histórie nájdu okrem iného aj novú výstavu „Premeny Bratislavy 1918-100-2018“ pri príležitosti 100. výročia vzniku ČSR, ktorú pripravilo BTB v spolupráci s Múzeom mesta Bratislavy na Hviezdoslavovom námestí počas júla. Viac o programe počas leta nájdete na www.visitbratislava.com

Kampaň sme si robili inhouse pomocou nášho tímu a grafika, ktorý stvárnil našu predstavu. Počúvame pozitívne aj negatívne ohlasy návštevníkov, touto kampaňou preto reflektujeme na to, čo sa ľuďom v Bratislave páči a chceme to dať do popredia. Zahraniční turisti sú z Bratislavy nadšení, chceme, aby tak boli nadšení aj Slováci, ktorí navštívia svoje hlavné mesto. Chceme, aby si ho vážili a hovorili o ňom pyšne," hovorí pre Stratégie o kampani Maroš Plitko, hovorca a PR špecialista Visit Bratislava. 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.