Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.05.2018, 13:27

ČSOB v rámci študentskej kampane premenila bankomat na jukebox

Za konceptom stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

ČSOB v rámci študentskej kampane premenila bankomat na jukebox
Zdroj: ČSOB

ČSOB v aktuálnej študentskej kampani vyzýva študentov aby po skúškovom období vypli na najlepších festivaloch. Na príprave spolupracovala s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi. 

ČSOB pri odštartovaní kampane „premenila“ svoj bankomat na jukebox a prostredníctvom neho priniesla do bratislavskej Mlynskej dolinu študentom živú hudbu. Pred spočiatku nič netušiacimi študentmi sa objavila obľúbená skupina Bad Karma Boy, ktorá odohrala svoj pop up koncert.

Ako presne to vyzeralo, si môžete pozrieť vo videu z koncertu. Video v dvoch rôznych dĺžkach (40s a 60s.) je v týchto dňoch nasadzované na sociálnych sieťach.

Tí, ktorí si do 10. augusta otvoria Študentský účet FUN od ČSOB, sú automaticky zaradení do súťaže o desiatky lístkov na niektorý z top festivalov v strednej Európe. Navyše, môžu získať vreckové až do výšky 30 eur.

Ďalších 30 Eur si môžu „zarobiť“ ak odporučia troch kamarátov, ktorí sa stanú majiteľmi FUN účtu od ČSOB.

Zdroj: ČSOB

Vizitka kampane:

Creative Director: Pavol Pružinec
Art Director: Martin Jaňák, Katarína Krchňáková
Copywriter: Pavol Pružinec, Dajana Székelyová
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Head Account Manager: Anh Doan
Account Manager: Michaela Verešová
Režisér: Róbert Ludrovský

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.