Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.06.2018, 10:30

GfK na Slovensku utlmuje svoju činnosť

Zmeny v globálnej stratégii ovplyvnia desiatky trhov po celom svete.

GfK na Slovensku utlmuje svoju činnosť
Zdroj: GfK Slovakia

Podľa informácií Stratégií spoločnosť GfK Slovakia posielala klientom list, v ktorom oznámila utlmenie činnosti pobočky na Slovensku k 30. júnu 2018. Oslovili sme preto GfK s otázkami, čo je dôvodom tohto rozhodnutia a ako sa zmena dotkne klientov GfK na Slovensku. GfK nám poskytla oficiálne stanovisko, v ktorom hovorí o transformácii spoločnosti a novej globálnej stratégii.

„Nová globálna stratégia skupiny GfK smeruje k ďalšiemu prehĺbeniu kompetencie v oblasti digitálnych riešení a dátových analýz a k posilneniu efektivity a konkurencieschopnosti GfK na dynamicky sa rozvíjajúcich trhoch. Nový transformačný proces takisto zahŕňa vyššiu špecializáciu a výrazné zvýšenie investícií v niektorých odvetviach - najmä v sektoroch Technology a Retail. Tieto zmeny prinesú GfK možnosť lepšie a rýchlejšie reagovať na požiadavky zákazníkov a prinášať tak širokú škálu inovatívnych riešení a služieb,“ uvádza sa v stanovisku s tým, že „v rámci celosvetovej transformácie GfK dochádza k centralizácii niektorých činností, ktoré budú riadené z globálnych alebo regionálnych pobočiek. Zmeny na globálnej úrovni tak ovplyvnia niekoľko desiatok trhov, vrátane slovenskej pobočky. GfK Slovakia sa na základe týchto zmien bude po 30. júni 2018 zameriavať predovšetkým na detailné informácie o spotrebiteľských nákupoch rýchloobrátkového tovaru prostredníctvom GfK Spotrebiteľského panelu (panelu domácností) a na rozšírenie POS (obchodného panelu), ktorý sleduje predaj spotrebného tovaru.“

GfK tiež Stratégiám potvrdilo, že pokračovať bude aj realizácia ad-hoc projektov pre slovenských klientov, avšak jedným z dôsledkov implementácie novej stratégie GfK na Slovensku bude prevedenie týchto prieskumov do pôsobnosti českej pobočky GfK Slovakia, prípadne ich realizáciu prevezme novovzniknutá partnerská spoločnosť Go4insight, ktorá zabezpečí kontinuitu spolupráce vo vybraných segmentoch.

Stratégie oslovili aktuálneho riaditeľa GfK Slovakia s tým, aby si nám priblížil činnosť, zameranie a ciele novovzniknutej spoločnosti. „Informácie vám môžem poskytnúť až po 30. júni 2018, keď začne spoločnosť Go4insight aktívne pôsobiť,“ povedal Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer GfK Slovakia. K téme sa následne vrátime.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.