Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.07.2018, 19:39

Módna značka chce pomáhať lokálnej móde a tradíciám

Autori vytvorili špeciálnu značku Bihor, ktorú propagovali aj na prehliadkach v Paríži. Pozrite si ako.

Módna značka chce pomáhať lokálnej móde a tradíciám
Zdroj: Bihor

Niekoľko ocenení na tohtoročnom Cannes Lions získala rumunská agentúra McCann Worldgroup za prácu "Bihor Couture", ktorú vytvorila  spolupráci s fashion magazínom Beau Monde.

Tvorcovia projektu vychádzali z myšlienky, že mnoho svetových domov sa často inšpiruje folklórnymi motívmi z rôznych krajín, avšak týmto krajinám, ani ich tvorcom  sa nikdy nedostane žiadnej pozornosti.

Rumunská agentúra preto vytvorila s magazínom Beau Monde, špeciálnu značku s názvom Bihor. Ide o oblečenie, ktoré vytvorili umelci z rumunskej župy Bihor a celá je inšpirovaná miestnym folklórom. Všetky kúsky sú ručnou výrobou a dajú sa zakúpiť aj na internetovej stránke. Nezabudli ich ani autenticky predstaviť v Paríži. Značka Bihor podľa tvorcov pripomína tradície, na ktoré nesmieme zabudnúť.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.