Niekoľko ocenení na tohtoročnom Cannes Lions získala rumunská agentúra McCann Worldgroup za prácu "Bihor Couture", ktorú vytvorila spolupráci s fashion magazínom Beau Monde.
Tvorcovia projektu vychádzali z myšlienky, že mnoho svetových domov sa často inšpiruje folklórnymi motívmi z rôznych krajín, avšak týmto krajinám, ani ich tvorcom sa nikdy nedostane žiadnej pozornosti.
Rumunská agentúra preto vytvorila s magazínom Beau Monde, špeciálnu značku s názvom Bihor. Ide o oblečenie, ktoré vytvorili umelci z rumunskej župy Bihor a celá je inšpirovaná miestnym folklórom. Všetky kúsky sú ručnou výrobou a dajú sa zakúpiť aj na internetovej stránke. Nezabudli ich ani autenticky predstaviť v Paríži. Značka Bihor podľa tvorcov pripomína tradície, na ktoré nesmieme zabudnúť.