Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.07.2018, 14:53

Pouliční hudobníci opäť obsadia Bratislavu. Vo výnimočnom projekte Viva Ulica!

Projekt pochádza z dielne agentúry Core4.

Pouliční hudobníci opäť obsadia Bratislavu. Vo výnimočnom projekte Viva Ulica!
Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Pozitívne vnímanie pouličnej hudby v Bratislave zaznamenalo minulý rok nárast až o 15 percent. Aj toto je výsledok pilotného ročníka projektu Viva Ulica!, ktorý minulé leto priniesol do ulíc takmer stovku koncertov talentovaných hudobníkov. Po veľkom úspechu sa vracia s viacerými novinkami. Projekt prebieha v spolupráci s festivalom Viva Musica!.

„Cieľom nášho projektu Viva Ulica! je kultivovať verejný priestor v meste aj prostredníctvom pouličnej hudby a zlepšiť jej vnímanie. Už prvé výsledky predčili očakávania, pretože vďaka našej kampani sa nám podarilo docieliť, že ľudia začali aj pouličnú hudbu vnímať ako umenie.  Rozhodli sme sa preto pokračovať aj tento rok  a prispieť k tomu, aby sa naše hlavné mesto zaradilo medzi moderné svetové metropoly s výnimočnou atmosférou. Darí sa to vďaka kultúre, ktorá sa dá kvalitne robiť aj na ulici,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa chce pokračovaním projektu naďalej zlepšovať imidž slovenskej pouličnej hudbe. Avšak nielen to. „Tento ročník bude viac zameraný na samotných hudobníkov, pretože chceme, aby si hrou na ulici reálne zarobili. Každý si na začiatku určí svoj sen, na ktorý si chce hraním zarobiť. Získať tak môžu nový hudobný nástroj, alebo vytúžené hodiny u uznávaného pedagóga,“ dodáva Iva Pacoňová, Creative Director, Core4.

Podporiť hudobníkov bude možné vhodením mince do klobúka alebo SMS správou.

Modré klobúky, symbol projektu, a oficiálne miesto na koncerty tento rok dostalo 16 umelcov, ktorých vybrala odborná porota. Počas prázdnin budú môcť Bratislavčania stretnúť hudobníkov napríklad na Rybnom námestí či pod Michalskou bránou. Spoznajú ich aj podľa špeciálnej dopravnej značky.

K spusteniu projektu pripravila agentúra Core4 aj outdoorovú kampaň.

Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Vizitka kampane:

Creative Director: Andrej Csino, Ivana Pacoňová
Art Director: Adrián Juriga
Copywriter: Adrián Juriga, Andrej Csino
Fotoshoot : Matúš Bence
Account manager: Anton Tokoly, Dávid Vojčák
Autor projektu: Ivana Pacoňová, Andrej Csino

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.