StoryEditor

Aj značka St. Nicolaus reaguje na Neymarove pády

06.07.2018, 10:15
Autor:
(pš)(pš)
Dobre padne!, tvrdí o svojom produkte.

Neymar je nielen vynikajúci brazílsky futbalista, ale aj veľký "hráč". Nie jedno médium si v poslednom čase všimlo jeho typickú črtu, ktorou je výborná schopnosť simulovať bolesť na trávniku pri faule. Aj preto o ňom začínajú hovoriť ako o najväčšom simulantovi na MS vo futbale 2018 v Rusku.

Túto črtu si všimol aj alkoholový nápoj Klasik - St. Nicolaus, ktorý využil správanie brazílskeho futbalistu vo svojej komunikácii na Facebooku.

"Neymar zatiaľ na MS predvádza skôr herecký ako strelecký výkon. Zápas Brazílie proti Belgicku bude každopádne plný emócií! Kto si zaistí postup do semifinále?," pýta sa značka na sociálnej sieti. K tomu je pripojený tento obrázok:

Facebook/St. Nicolaus

Komunikácia značky Klasik od St. Nicolaus sa počas MS vo futbale 2018 nesie v znamení futbalu. Kreatívne nápady pochádzajú z dielne agentúry Mark BBDO.

Klasik pravidelne uverejňuje príspevky pred vybranými zápasmi. Pozrime si niektoré:

Pred zápasom Egypta a Saudskej Arábie:

Facebook/St.Nicolaus

​Pred zápasom Španielska a Ruska:

Facebook/St. Nicolaus

​​Pred zápasom Argentíny a Nigérie:

Facebook/St. Nicolaus

Okrem aktuálnej športovej komunikácie na Facebooku, prišiel St. N​icolaus Klasik aj so sériou videí o tom, čo to znamená byť Klasikom. St. Nicolaus Klasik prvýkrát komunikuje svoju filozofiu, značka sa rozhodla jasne povedať, za čím si stojí. A čo ju naopak ani náhodou netankuje. Aj v tomto prípade vymyslela kreatívu agentúra Mark BBDO. Online videá ako krátke bonmoty kritizujú rýchlokvasené trendy, umelé témy na rozhovor či fejkové fotky z dovolenky. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 23:21