10.07.2018, 13:45

Na slovenský trh vstupuje nová značky prírodnej kozmetiky

Na marketing ekologických produktov odmieta využívať letáky a propagačné materiály.

Na slovenský trh vstupuje nová značky prírodnej kozmetiky
Zdroj: L’Erbolario

Na Slovensko prichádza talianska značka prírodnej kozmetiky L’Erbolario. Rodinná značka vznikla v roku 1978 a v prvej predajni na Slovensku ponúkne viac ako 600 ekologických produktov na prírodnej báze. Ako sa vyjadrila Barbora Balašovová, majiteľka licencie pre značku na Slovensku, to, čo L’Erbolario odlišuje od konkurencie je jej ekologický rozmer, pretože je to jej filozofia.

Značka L’Erbolario však nezosobňuje len filozofiu ekológie a ochrany životného prostredia. Spoločnosť sa zasadzuje aj o princípy rovnosti v pracovnom procese, nerealizuje testovanie produktov na zvieratách, pri výrobe využíva energiu z obnoviteľných zdrojov, podporuje projekt 10-tisíc záhrad v Afrike a nezneužíva pracovnú silu v krajinách tretieho sveta. Využíva recyklované a ďalej recyklovateľné obaly, vrátane plastov,“ približuje Barbora Balašovová a dodáva: V rámci marketingu, s ohľadom na životné prostredie, odmieta využívať príbalové letáky a mnohé „nezmyselné“ propagačné materiály.“

Ambasádorkou značky na Slovensku je herečka Helena Krajčiová. O uvedenie produktu na slovenský trh sa stará PR agentúra Grape PR a mediálna agentúra Idea House.

Značka bude komunikovaná prostredníctvom testovanie produktov, zapojenie blogerov, spontánnej PR publicity, sociálnych médií a na jeseň je plánovaná imidžová inzercia vo vybraných printových médiách.

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.