Adweek
StoryEditor

British Airways reaguje na futbalové výsledky MS

11.07.2018, 14:26
Autor:
pzpz
Pozrite si, čo vymysleli.

Jednoduchý a výstižný príspevok uverejnila na Twitteri spoločnosť Ogilvy, ktorá sa stará o komunikáciu British Airways. Po víťazstve Anglicka na Majstrovstvách sveta nad Švédskom, britská letecká spoločnosť uverejnila obrázok palubnej vstupenky „pre futbal“- „z Moskvy- domov.“

Mimo územia Spojeného kráľovstva to nemusí znamenať nič. Ale akýkoľvek anglický fanúšik vie, že je to odkaz na hit z roku 1996 "Three Lions" od Baddiel, Skinner a Lightning Seeds, z ktorých je známe "futbal sa blíži domov". Hit sa po rokoch dostal na vrchol britských hitparád, keď Anglicko konečne postúpilo ďalej na MS vo futbale.

Podrobnosti na letenke sú tiež zábavné. Číslo letu je 018, odkaz na tento rok, s dátumom 15. júla (dátum finále Svetového pohára). Pod "Gate" je "South" - odkaz na anglického manažéra Gareth Southgate a brána je "1966" - naposledy Anglicko vyhralo majstrovstvá sveta. Číslo sedadla "52H" nám pripomína počet rokov, pred koľkými získalo Anglicko titul.

Adweek

01 - Modified: 2018-07-23 09:55:50 - Feat.: - Title: Sledovanosť futbalu u nás rástla 02 - Modified: 2018-07-10 13:38:07 - Feat.: - Title: Krájanie futbalovej lopty patrí medzi najsledovanejšie videá na YouTube 03 - Modified: 2018-06-12 11:31:55 - Feat.: - Title: RTVS odvysiela všetkých 64 zápasov MS vo futbale 04 - Modified: 2018-06-11 19:10:22 - Feat.: - Title: Futbalový šampionát zmení program RTVS
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 17:47