Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.07.2018, 14:26

British Airways reaguje na futbalové výsledky MS

Pozrite si, čo vymysleli.

British Airways reaguje na futbalové výsledky MS
Zdroj: Adweek

Jednoduchý a výstižný príspevok uverejnila na Twitteri spoločnosť Ogilvy, ktorá sa stará o komunikáciu British Airways. Po víťazstve Anglicka na Majstrovstvách sveta nad Švédskom, britská letecká spoločnosť uverejnila obrázok palubnej vstupenky „pre futbal“- „z Moskvy- domov.“

Mimo územia Spojeného kráľovstva to nemusí znamenať nič. Ale akýkoľvek anglický fanúšik vie, že je to odkaz na hit z roku 1996 "Three Lions" od Baddiel, Skinner a Lightning Seeds, z ktorých je známe "futbal sa blíži domov". Hit sa po rokoch dostal na vrchol britských hitparád, keď Anglicko konečne postúpilo ďalej na MS vo futbale.

Podrobnosti na letenke sú tiež zábavné. Číslo letu je 018, odkaz na tento rok, s dátumom 15. júla (dátum finále Svetového pohára). Pod "Gate" je "South" - odkaz na anglického manažéra Gareth Southgate a brána je "1966" - naposledy Anglicko vyhralo majstrovstvá sveta. Číslo sedadla "52H" nám pripomína počet rokov, pred koľkými získalo Anglicko titul.

Zdroj: Adweek

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.