StoryEditor

Aj Obchodná môže byť Excelent

10.08.2018, 14:44
Autor:
pzpz
Postaral sa o to TRIAD spolu s dvojicou výtvarníkov a Kreative gangom.

Pivná značka ExcelentTRIAD sa rozhodli, že skrášlia rušnú Obchodnú ulicu v Bratislave, pretože si myslia, že ju trápi vizuálny smog. Namiesto umiestnenia nadrozmerného produktového vizuálu zvolili inú cestu. S Kreative gangom našli priestor na Obchodnej a vytvorili veľkoplošné street artové dielo, ktoré umelecky zobrazuje hodnoty a ukazuje, že aj #obchodnamozebytexcelent.

„Kreative gang sa spojil s dvojicou schopných a talentovaných výtvarníkov, Viktorom Feherom a Samuelom Velebným, ktorí túto tému spracovali po svojom a spoločne vytvorili finálny návrh,“ vysvetľuje Frederika Kovalčíková, brand&friend manager TRIADu.

TRIAD

Značka dala mladíkom voľnú ruku a tí svoje umenie pretavili do dokonalej maľby, ktorá ulicu zmenila na miesto harmonicky spolunažívajúcich susedov v rušnom mestskom prostredí.

Samotné dielo sa realizovalo počas šiestich horúcich dní. Maľba umeleckou hodnotou potláča lacný vizuálny smog a zároveň ponúka priestor na zamyslenie.

TRIAD

„Skica zobrazuje motív mestského domu v rušnej situácii, ktorá je typická pre dianie na Obchodnej. Jednotliví obyvatelia a návštevníci domu pristupujú ku každodenným situáciám netradične, svojou cestou, a každý u nich je tak trochu exot,“ vysvetľujú nápad umelci Samo a Viktor. Na stene nájdete príbehy rôznych ľudí. Spája ich však spolupatričnosť či vzájomná tolerancia a spoločne sú odkazom toho, že aj Obchodná je miestom pre všetkých.

 „Cieľom tejto kampane bolo ukázať, že niektoré nepekné miesta v centre mesta dokážu vyzerať s trochou pomoci inak. Obchodná totiž nie je miestom, kde sa zatvárame do svojich bytov. Práve naopak, je ulicou, kde sa už dávno stretávajú rôzne kultúry, spoznávame tu nových ľudí, no nemôžeme pritom zabúdať na blaho ostatných, bez ohľadu na rasu, vek či pohlavie,“ uviedla brand manažérka značky Excelent Zuzana Imrichová.

Značka odštartovala komunikáciu pomocou teasovacích Instagram Stories s #totojetomiesto a #obchodnamozebytexcelent, ktoré otvorili tému Obchodnej ulice. „Priebeh maľovania sme zaznamenávali prostredníctvom videa na Facebooku a Instagrame a inšpiratívne posolstvo tohto street-artového diela sme tak rozšírili nielen medzi návštevníkov Obchodnej ulice, ale aj širokej verejnosti,“ dodala Frederika Kovalčíkova, brand&friend manager TRIADu.

Excelent

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 04:55