Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.08.2018, 12:58

Kaufland v Česku ponúkal falošný kečup

V porovnaní s informáciou na obale mal o tridsať percent menej paradajok.

Kaufland v Česku ponúkal falošný kečup
Zdroj: iDnes.cz

Ako informoval portál idnes.cz, v pasterizovanom ostrom kečupe značky K-Classik, ktorý ponúka obchodný reťazec Kaufland, chýbalo viac ako 30 % paradajok v porovnaní s informáciou na obale.

Pollitrové balenie pochádza od výrobcu z Poľska.

Výrobok s minimálnym dátumom spotreby 27. júna 2018 mal obsahovať 220 gramov paradajok na 100 gramov kečupu. Laboratórna analýza však preukázala, že výrobca použil len 152 gramov paradajok.

„Informácie na obale tak zásadným spôsobom klamali spotrebiteľa o obsahu kľúčovej zložky určujúci charakter tejto potraviny,“ informoval v tlačovej správe Pavel Kopřiva, hovorca českej Štátnej poľnohospodárskej a potravinárskej inšpekcie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.