StoryEditor

Kaufland v Česku ponúkal falošný kečup

13.08.2018, 12:58
V porovnaní s informáciou na obale mal o tridsať percent menej paradajok.

Ako informoval portál idnes.cz, v pasterizovanom ostrom kečupe značky K-Classik, ktorý ponúka obchodný reťazec Kaufland, chýbalo viac ako 30 % paradajok v porovnaní s informáciou na obale.

Pollitrové balenie pochádza od výrobcu z Poľska.

Výrobok s minimálnym dátumom spotreby 27. júna 2018 mal obsahovať 220 gramov paradajok na 100 gramov kečupu. Laboratórna analýza však preukázala, že výrobca použil len 152 gramov paradajok.

„Informácie na obale tak zásadným spôsobom klamali spotrebiteľa o obsahu kľúčovej zložky určujúci charakter tejto potraviny,“ informoval v tlačovej správe Pavel Kopřiva, hovorca českej Štátnej poľnohospodárskej a potravinárskej inšpekcie.

01 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov 02 - Modified: 2023-10-20 08:15:59 - Feat.: - Title: Kaufland má po 13 rokoch na Slovensku nového generálneho riaditeľa. Novým CEO je Sven Reinhard 03 - Modified: 2023-09-21 08:55:34 - Feat.: - Title: Kaufland má prvú zelenú predajňu. Pri jej stavbe použil drevo namiesto betónu 04 - Modified: 2023-09-14 11:23:00 - Feat.: - Title: Kaufland má nový spot o kupónoch. Vyzerá ako reality show 05 - Modified: 2023-08-31 08:00:00 - Feat.: - Title: Oceňovaná kampaň Nespokojní zamestnanci Kauflandu pokračuje spotom s lingvistkou Emíliou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 06:47