Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.08.2018, 15:30

Slovak Telekom mení riaditeľa značky a marketingovej komunikácie

Jan Stanko po dvoch rokoch na tejto pozícii končí.

Slovak Telekom mení riaditeľa značky a marketingovej komunikácie
Zdroj: Slovak Telekom

Od 1. septembra 2018 povedie značku a marketingovú komunikáciu Slovak Telekomu a českého T-Mobile Ladislav Báča.

Na pozícii nahradí po dvoch rokoch Jana Stanka. Ten v roku 2016 vystriedal Drahomíru Juríkovú.

Ladislav Báča pôsobil v rokoch 2001 – 2014 v Ogilvy Group ČR, najprv na pozícii Managing Director reklamnej agentúry Ogilvy&Mather a od roku 2006 ako CEO celej skupiny. Posledné 4 roky sa venoval poradenstvu v oblasti marketingu a komunikácie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.