StoryEditor

Slovak Telekom mení riaditeľa značky a marketingovej komunikácie

15.08.2018, 15:30
Autor:
(red)(red)
Jan Stanko po dvoch rokoch na tejto pozícii končí.

Od 1. septembra 2018 povedie značku a marketingovú komunikáciu Slovak Telekomu a českého T-Mobile Ladislav Báča.

Na pozícii nahradí po dvoch rokoch Jana Stanka. Ten v roku 2016 vystriedal Drahomíru Juríkovú.

Ladislav Báča pôsobil v rokoch 2001 – 2014 v Ogilvy Group ČR, najprv na pozícii Managing Director reklamnej agentúry Ogilvy&Mather a od roku 2006 ako CEO celej skupiny. Posledné 4 roky sa venoval poradenstvu v oblasti marketingu a komunikácie.

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2023-10-12 10:07:46 - Feat.: - Title: Telekom si v novom spote pripomenul tragédiu na Zámockej. Hovorí, že LGBTI+ komunita nemá žiť v strachu 03 - Modified: 2023-10-10 09:34:32 - Feat.: - Title: Ako si nájsť svoju cestu k úspechu na sociálnych sieťach a neohýbať trendy 04 - Modified: 2023-09-20 12:09:54 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani posúva hranice nekonečna 05 - Modified: 2023-10-04 08:45:13 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 16:15