Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.08.2018, 16:34

V podchode Trnavské mýto otvorili predajňu KRAJ

Pozrite sa, ako vyzerá.

V podchode Trnavské mýto otvorili predajňu KRAJ
Zdroj: KRAJ

Prvá predajňa KRAJ bola otvorená v marci tohto roka v Devínskej Novej Vsi v Bratislave a ponúka  pod jednou strechou bežné potraviny v spojení s výrobkami od regionálnych dodávateľov a zdravým sortimentom za primerané ceny. Zákazníkom ponúka 675 rôznych výrobkov od slovenských regionálnych dodávateľov.

Zuzana Cseriová, výkonná riaditeľka spoločnosti TERNO informovala, že za konceptom stojí tím odborníkov, ktorí pri jeho vývoji vychádzali z aktuálnych trendov v nakupovaní a zo zákazníckych potrieb. Rozsiahly prieskum realizovaný na začiatku prípravy nového konceptu ukázal, že súčasný retail dostatočne nenapĺňa potreby všetkých zákazníkov, najmä v skupine matiek a tiež v segmente mladých progresívnych ľudí s vyššími nárokmi na kvalitu stravovania. Pre tieto skupiny je kľúčová poctivosť potravín, očakávajú kvalitu bez kompromisov, dôstojný a transparentný prístup k informáciám o produktoch.

Zážitok z nakupovania v KRAJ-i dotvára okrem tradičného samoobslužného a pultového predaja aj moderný hravý dizajn. Farebnosť loga − žltá, modrá a zelená farba − demonštruje orientáciu na prírodu a zdravý životný štýl.

Po zrekonštruovaní podchodu Trnavské mýto sa spoločnosť TERNO rozhodla prevádzku otvoriť aj v týchto vynovených priestoroch. Pozrite si, ako predajňa KRAJ vyzerá.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.