Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.08.2018, 08:00

Creative week: Takto robia social slovenské agentúry

Ktorá práca sa vám páči najviac?

Creative week: Takto robia social slovenské agentúry
Zdroj: archív

Zaraguza propagovala banskobystrického a košického maratón personalizovanými pozvánkami od Mateja Tótha. 42 spotov následne zverejnili ako public Instastories, takže zasiahli  nielen adresátov, ale aj ďalších vyše 32 000 používateľov.

Digitask svoju komunikáciu tiež zameral na Instagram. Instasimulátor, ponúkol fanúšikom rally vyskúšať si pozíciu rally jazdca a zároveň predstaviť značku ŠKODA ako partnera motoršportu. Pozrite si, ako presne to fungovalo.

Opäť práca pre klienta ŠKODA, agentúra Socialists zabávala fanúšikov značky na Instagrame tým, že im prerábala fotky áut.

MADE BY VACULIK ovládol Facebook aj Instagram, a dokonca aj novinku IGTV kampaňou Objavte Slobodu pre Tatra banku. Zriadil takzvané nedeľné čítanie, v rámci ktorého si diváci mohli pozrieť a hlavne vypočuť tri poviedky Ruda Slobodu prečítané známymi slovenským osobnosťami.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.