Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.08.2018, 13:59

Lidl opäť uvádza kuchársku knihu. Teraz na tému tradičná a moderná kuchyňa

Knihu Veroniky Bušovej a Marcela Ihnačáka podporí aj TV kampaňou.

Lidl opäť uvádza kuchársku knihu. Teraz na tému tradičná a moderná kuchyňa
Zdroj: Lidl SR

Lidl už po štvrtýkrát ponúka svojím zákazníkom za nákupy kuchársku knihu. Jej náklad je 450 000 kusov.

„Tri predchádzajúce kuchárske knihy, ktoré sme vydali, mali veľký úspech a stále sa tešia obľube u našich zákazníkov. Aktuálne prinášame tradičné a moderné recepty. Cieľom knihy nie je ich vzájomne porovnávať alebo uprednostniť jednu kuchyňu pred tou druhou. Práve naopak. Chceme, aby naša nová kuchárska kniha inšpirovala čo najviac ľudí a každý si v nej našiel niečo pre seba,“ povedala Zuzana Sobotová z Úseku komunikácie Lidl SR.

Najnovšia kniha z dielne Kuchyne Lidla má viac ako 230 strán. Nachádza sa v nej 40 tradičných, ako aj 40 moderných receptov na raňajky, snacky, polievky, hlavné jedlá a dezerty. Medzi receptami sú aj jedlá bez laktózy a lepku, ale aj informácie o jednotlivých potravinách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.