Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.09.2018, 09:24

Zo Slovenska bude Soľvensko. Rajo prinieslo slanú edíciu produktov

Promuje ju Samo Trnka a o kreatívu sa postaral TRIAD.

Zo Slovenska bude Soľvensko. Rajo prinieslo slanú edíciu produktov
Zdroj: Youtube

Posledné obdobie je komunikácia značiek postavená na prepojení so slovenskými tradíciami či zvykmi. Ľudové motívy zdobia obaly výrobkov viacerých značiek a tie z potravinárskeho segmentu pracujú aj s príchuťami. Rajo prinieslo pre spotrebiteľov Slanú slovenskú edíciu.

Slané produkty z Rajo predstavuje v online videu Samo Trnka, známy komik a humorista. V úvode sa zameria na tradičné zvyky  Slovákov. Zabávač vymenuje aj obce, ktoré majú v názve soľ, ako sú Solisko, Slanec, Slanicu, Solivar, aj samotnú Soľ a Soľničku. Video končí slovnou hračkou „Vitajte na Soľvensku“.

Acidko a tvaroh zo slanej slovenskej edície Rajo prinášajú unikátnu chuť inšpirovanú Slovenskom. Zákazníci si môžu vybrať jemne slané Acidko alebo Acidko s príchuťou syra z ovčieho a kozieho mlieka. Hodí sa na zapitie tradičných slovenských jedál alebo šalátov.

Slané tvarohy sú zmesou klasického jemného hrudkovitého tvarohu, kyslej smotany a jemnej slanej príchute alebo príchute syra z ovčieho a kozieho mlieka. Môžu byť súčasťou tradičného receptu, s cestovinami alebo poslúžiť ako nátierka na chlieb.

Zdroj: Rajo

Spoločnosť Rajo okrem klasickej podpory predaja priamo v predajniach pripravila aj online kampaň, ktorej tvárou sa stal už spomínaný Samo Trnka. Pod heslom „Nech hľadáte ako chcete, slovenskejšiu chuť tu veru nenájdete“ natočili niekoľko krátkych videí na sociálne siete. Ich hlavným motívom je vyzdvihnutie slanej chute a soli samotnej.

Vizitka kampane:

Creative director: Peter Baslík
Account manager: Juraj Chovanec, Jakub Kováč
Copywriter: Pavol Paulenda, Roman Hríbik
Strategy director: Ján Papač
Art Director: Tomáš Pospíchal, Tomáš Rybár
Social media brand manager: Dada Skrúcaná
Video: Katarína Chudá

Trendu slovenského folklóru podľahli viaceré slovenské značky, pozrite si prehľad.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.