Americká streamovacia služba Netflix začiatkom roka promovala nový seriál netradičným umiestnením v OOH. Do reklamných nosičov na zastávkach vložila napodobeninu ľudského tela, zabalenú v igelite. Maketám pridala realizačná spoločnosť aj prístroj, ktorý telo nafukoval, čo pripomínalo dýchanie.
Na zahraničných portáloch sa v tom čase diskutovalo o tom, či je takáto reklama v poriadku a či to Netflix s reklamou neprestrelil. Po čase sa ukázalo, že nie a reklama sa stala natoľko efektívnou, že ju Adweek označil za najinovatívnejší media plán.
"Prostredníctvom dôkladných detailov a rôznych konceptov sme dokázali doslova zastaviť ľudí na ceste, keď prechádzali popri reklamnom nosiči," hovorí Shauna Spenley zo spoločnosti Netflix. „Každá kampaň je z hľadiska celkovej efektívnosti iná, ale to, čo sa ukázalo pre seriál Altered Carbon, bola skutočnosť, že správy o týchto telách cestovali nielen za hranice interakcie, ale aj mediálnymi správami o miestach, kde sa reklamy nachádzali."
Seriál Altered Carbon, ku ktorému Netflix promoval spomínanú reklamu, zobrazuje väzňa, ktorý sa po 250 rokoch v ľade „vráti do života“ v novom tele, aby vyriešil svoju vlastnú vraždu.