Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.09.2018, 11:45

Napodobenina ľudského tela zabalená v igelite má úspech

Podľa Adweeku ide o najinovatívnejšiu súčasť media plánu.

Napodobenina ľudského tela zabalená v igelite má úspech
Zdroj: Netflix

Americká streamovacia služba Netflix začiatkom roka promovala nový seriál netradičným umiestnením v OOH. Do reklamných nosičov na zastávkach vložila napodobeninu ľudského tela, zabalenú v igelite. Maketám pridala realizačná spoločnosť aj prístroj, ktorý telo nafukoval, čo pripomínalo dýchanie.

Zdroj: Netflix
Zdroj: Netflix

​Na zahraničných portáloch sa v tom čase diskutovalo o tom, či je takáto reklama v poriadku a či to Netflix s reklamou neprestrelil. Po čase sa ukázalo, že nie a reklama sa stala natoľko efektívnou, že ju Adweek označil za najinovatívnejší media plán.  

"Prostredníctvom dôkladných detailov a rôznych konceptov sme dokázali doslova zastaviť ľudí na ceste, keď prechádzali popri reklamnom nosiči," hovorí Shauna Spenley zo spoločnosti Netflix. „Každá kampaň je z hľadiska celkovej efektívnosti iná, ale to, čo sa ukázalo pre seriál Altered Carbon, bola skutočnosť, že správy o týchto telách cestovali nielen za hranice interakcie, ale aj mediálnymi správami o miestach, kde sa reklamy nachádzali."

Seriál Altered Carbon, ku ktorému Netflix promoval spomínanú reklamu, zobrazuje väzňa, ktorý sa po 250 rokoch v ľade „vráti do života“ v novom tele, aby vyriešil svoju vlastnú vraždu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.