StoryEditor

AXA v novej kampani nabáda k prevencii

20.09.2018, 11:52
Autor:
redred
OOH kampaň spúšťa koncom septembra.

Skupina AXA spustí koncom septembra na Slovensku a v Českej republike OOH kampaň propagujúcu benefity rizikového životného poistenia. Kampaň bude v oboch krajinách prebiehať až do konca novembra a využije všetky vonkajšie formáty vrátane billboardov a citylightov vo veľkých mestách a v sieti čerpacích staníc Shell a Slovnaft na Slovensku a MOL v Českej republike. Jej súčasťou budú aj digitálne formáty v podobe výrazných bannerov a aktívna komunikácia na sociálnych sieťach. Za kreatívnou časťou kampane stojí agentúra Leo Burnett Praha. Public relations a Twitter zastreší v Českej republike Havas PR a na Slovensku bude PR zabezpečovať Dynamic Relations 2000. Komunikácia na Facebooku bude riadená inhouse.

Dynamic Relations

Cieľom kampane je priblížiť verejnosti, aké výhody prináša rizikové životné poistenie zodpovedným klientom a predstaviť skupinu AXA ako odborníka na finančné krytie veľkých rizík, ako sú invalidita, vážne ochorenia či smrť. Klienti, ktorí sa o svoje zdravie aktívne starajú, môžu v AXA na oplátku získať benefity vo forme zliav a bonusového krytia. Na Slovensku bezplatné navýšenie poistného krytia vo výške až 50 % na poistenie kritických ochorení v prípade pravidelných preventívnych lekárskych prehliadok. 

Dynamic Relations

"Kreatívna myšlienka kampane stojí na kontraste headlinu, ktorý vzbudzuje dojem nezodpovedného správania a vizuálu ukazujúceho pravý opak. Až ich spojením sa dokresľuje celý príbeh a prichádza pointa s dôrazom na prevenciu,“ vysvetľuje Martin Mareš, kreatívny riaditeľ agentúry Leo Burnett Praha, ktorý už v minulosti navrhol pre skupinu AXA kampaň „Ten moment“.

PR komunikáciu na Slovensku zastreší Dynamic Relations. "Prevencia je na Slovensku stále podceňovaná. Hovoria o tom viaceré štatistiky. Pritom byť dva kroky vpred, je oveľa lepšie a jednoduchšie. Kampaň preto budeme podporovať formou edukačného PR s dôrazom na pozitíva, ktoré nám zo zodpovedného prístupu k svojmu zdraviu plynú,“ hovorí Karol Wolf, managing director Dynamic Relations.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. máj 2024 23:24