Online kampaň pre Penati Golf Club má pomocou zvolenej dvojici influencerov búrať stereotypné vnímanie golfu ako "biznisovej záležitosti" a priblížiť tento šport mladým ľuďom.
Práve v mladej cieľovej skupine má podľa agentúry digitask golf veľký potenciál a zároveň je v nej možné jednoduchšie a rýchlejšie meniť „nedostupný“ imidž tohto športu, ktorý mu neprospieva. Len na porovnanie, v Českej republike je 56 000 registrovaných golfistov, zatiaľ čo na Slovensku ich je len 7600.
Komunikácia na sociálnych sieťach smeruje ľudí na stránku skolagolfu.sk, kde si môže každý prejsť jednoduchým online kurzom. Ten pozostáva zo série vtipných videí, v ktorých Pil C oboznamuje Joe Trendyho so základmi golfu. Po každom videu čaká užívateľov krátky test, na ktorého konci môže jeden z nich vyhrať tréning s Pil Cim v Penati Golf Resort.
Hlavná tvár kampane - rapper Pil C je veľký golfový nadšenec, ktorý má za sebou niekoľko úspešných turnajov, hoci sa tomuto športu začal venovať len nedávno.
Vizitka kampane:
Klient: Penati Golf Resort
Agentúra: digitask
Creative director: Roman Roj
Art Director: Michal Minár, Michal Hazi Hazior, Tibor Ficek, Matej Homola
Copywriter: Teo First, Roman Roj
Account manager: Peter Urbanec
Režisér: Róbert Ludrovský