Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.09.2018, 10:16

Práce slovenských agentúr medzi najlepšími PR projektami sveta

Ocenenie Global Sabre Awards 2018 získal Triad Advertising a Seesame. Za prácu pre klienta O2.

Práce slovenských agentúr medzi najlepšími PR projektami sveta
Zdroj: holmesreport.com

S kampaňou Sloboda nie je (stále) samozrejmosť pre spoločnosť O2 Slovensko a O2 Česká republika, bodovali na Global Sabre Awards 2018 agentúry Seesame, Triad Advertising a český FleishmanHillard. S touto kampaňou agentúry bodovali aj na Sabre Awards EMEA 2018. 

Z viac ako 5500 prihlásených prác zo 60 krajín vybrala porota 40 najlepších projektov. Slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 24. októbra 2018.

„Žijeme v časoch, keď je sloboda pod paľbou. Kampaň O2 je ukážkovým príkladom toho, ako sa firma dokáže postaviť na správnu stranu debaty. Sme radi, že sme mohli kampaň dostať k širšiemu publiku,” hovorí Peter Jančárik, Head of Social Impact Team Seesame.

O kampani 17. november/Sloboda nie je (stále) samozrejmosť : O2 v rámci tohto projektu na jeden deň vytvorilo virtuálnu železnú oponu. V tento deň sa pri načítaní zahraničných webových stránok zobrazilo upozornenie, pripomínajúce železnú oponu a upozorňujúce na prekročenie hranice. Súčasťou kampane boli aj špeciálne SMS správy pri prekročení hranice, ktoré oznamovali, že pred rokom 1989 to bolo trestným činom. Symbolicky v tento deň hranice prekročil olympionik Matej Tóth, na mieste, ktoré bolo pred rokom 1989 obohnané ostnatým drôtom v Devínskej Novej Vsi. Do kampane sa zapojilo aj množstvo influencerov, ako napríklad Sajfa, youtuber Selassie, či Ján Gordulič.

Na Facebook stránkach O2 SK a O2 CZ prebiehal livestream z roku ‘89. Mladí ľudia tak mohli vidieť, ako to vyzeralo 17. novembra 1989 v pôvodnom časovom slede. ,,Som presvedčený, že už dávno neplatí, že firma je len poskytovateľom služby alebo produktu, ale má byť pre zákazníkov aj značkou s názorom svoj názor ďalej sprostredkovávať. Preto popri produktových kampaniach máme čoraz viac potrebu pripomenúť nahlas aj naše hodnoty,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.

Zdroj: archív Stratégií

 „Kampaňou sme chceli symbolicky upozorniť na fakt, že sloboda slova a voľný prístup k informáciám nie sú samozrejmosťou ani takmer tridsať rokov od Nežnej revolúcie,“ vyjadrila sa Lucie Jungmannová, hovorkyňa spoločnosti O2 Česká republika.

„V O2 sa dlhodobo nevyhýbame aj dôležitým témam, ktoré majú celospoločenský dopad. Jednou z nich je práve 17. november, ktorý je dôležité si každý rok pripomínať, pretože sloboda nie je samozrejmosť, a to dokonca ešte ani dnes.  O2 vníma slobodu, ktorú práve dátum 17. november symbolizuje, ako hodnotu, ktorá má svoje nezastupiteľné miesto nielen v spoločenskom živote, ale aj v podnikaní,, hovorí Tereza Molnár, hovorkyňa a vedúca komunikácie O2 Slovakia.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.