StoryEditor

Pilsner Urquell v kampani ukazuje to najlepšie zo svojich radov

29.09.2018, 06:32
Autor:
pzpz
Hlavným hrdinom českého ležiaku je Slovák.

České pivo Pilsner Urquell prichádza s pokračovaním svojej kampane „To najlepšie z nás“, ktorá spája ideály každého z nás s tradíciou a históriou zlatého moku. Hlavným hrdinom jedného zo spotov je aj Slovák - tohtoročný víťaz prestížnej súťaže Pilsner Urquell Master Bartender Štefan Pillár.

Pivná značka doteraz v rámci svojej novej imidžovej kampane To najlepšie z nás zobrazovala hodnoty ako vášeň, vytrvalosť, zanietenosť pre remeslo či zhmotnenie dobrého na povolaniach ako hasič, fotografka či tréner. V druhej vlne kampane prišiel rad aj na pivovarníkov samotných. Tí sa pred viac ako 175 rokmi rozhodli, že chcú variť to najlepšie pivo a zo svojej cesty dodnes neustúpili. Pilsner Urquell sa stále varí podľa pôvodnej receptúry a z tých najlepších surovín. Jedinečnú chuť plzenského ležiaka si pritom môžu milovníci vychutnať vo viac než 50 krajinách sveta. „Vo svojich radoch máme množstvo zástupcov, ktorí stelesňujú to najlepšie z nás. Sú nimi Majstri Bartenderi, sládkovia či debnári, ktorí  zo seba dávajú to najlepšie, aby si spotrebitelia všade po svete mohli vychutnať pivo Pilsner Urquell vždy čerstvé a perfektne načapované," uviedol Martin Troup, marketingový manažér.

Hlavnými hrdinami kampane sa stali tohtoročný slovenský víťaz súťaže Pilsner Urquell Master Bartender Štefan Pillár, sládok výroby Jiří Fusek a medzinárodný Master Bartender Veronika Mikésková –trénerka zahraničných výčapníkov. Značka bude na sociálnych sieťach predstavovať aj ďalších šiestich hrdinov, ktorí do svojej práce dávajú zo seba vždy to najlepšie.

Diváci pri príbehu Mastra Bartendera (majstra výčapníka) pochopia, že perfektné pivo sa do suchého skla jednoducho načapovať nedá. Preto majú výčapníci celý deň ruky namočené vo vode. Zimomriavky naskakujú aj počas prechádzky v katakombách medzi dubovými sudmi. Aj napriek tomu, že v pivovare sú moderné tanky, sládok si z nich stále čapuje zlatý mok. Prečo? „Nemôžeme inak. Bez toho by sme si nemohli byť istí, že naše pivo chutí stále rovnako,“ odpovedá. Tretí spot je zasa odrazom energie jeho hlavnej hrdinky Veroniky Mikéskovej, ktorá je stále na cestách. 

Kreatíva druhej vlny kampane To najlepšie z nás pochádza z dielne českého Triadu. Je nasadená na YouTube a sociálnych sieťach na Slovensku i v Českej republike do polovice októbra. V tomto čase bude tiež podporená rozpracovanými príbehmi, videami a tiež televíznymi spotmi.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 04:43