Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.10.2018, 14:44

Vianoce sú tu. Odštartoval ich zelený mužík

Alza láka na webe ľudí, aby darčeky vyriešili už teraz.

Vianoce sú tu. Odštartoval ich zelený mužík
Zdroj: Alza

Online obchod nečakal ani do polovice októbra a svoj web odel do vianočnej atmosféry. Alza nabáda zákazníkov, aby s nákupom vianočných darčekov nečakali do Vianoc a "vyriešili" ich už teraz.

Zelený mužík k nákupu nad 75 eur ponúka nákup zadarmo. Alza komunikuje ponuku zatiaľ iba v online. Uvidíme, kedy sa Vianoce dostanú aj do televízie.

Zdroj: Alza

​Komunikáciu Alzy už niekoľko rokov sprevádza "uškriekaná" postavička zeleného mužíka. A za ostatné obdobie vzbudila svojou reklamou pozornosť už niekoľkokrát.

​V lete napríklad značka uviedla kampaň, v ktorej jej zelený mužík ponúkal "masaker cien""Zarež naparovaciu žehličku alebo LED televízor Samsung," vykrikoval a popritom hlava-nehlava motorovou pílou rozrezával vysoké ceny, z ktorých naokolo striekalo niečo červené.

V Česku vzbudil rozruch status na Facebooku, v ktorom Alza ponúkala "Jan Hus Starter Pack".  V balíčku sa nachádzala ponuka vecí potrebných na grilovanie. Status vzbudil pozornosť, mnohí považovali toto gesto značky za prvoplánové a neúctivé k tradíciám. Značka si takto pripomenula výročie upálenia Jána Husa.

Špeciálna vianočná ponuka začiatkom októbra je preto bežným koloritom, ktorá vystihuje komunikáciu značky. Zaujať za každú cenu, prvoplánovo, ale najmä čo najhlučnejšie. Pomyselným hlukom je v tomto prípade skorý dátum štartu vianočnej ponuky.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.