Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.10.2018, 21:00

Vďaka knihe sme si bližší. Kníhkupectvo v kampani vyzýva ľudí, aby si čítali navzájom

Do čítania v detských domovoch a domovoch pre seniorov sa postupne zapájajú aj známe osobnosti.

Vďaka knihe sme si bližší. Kníhkupectvo v kampani vyzýva ľudí, aby si čítali navzájom
Zdroj: Panta Rhei

Sieť kníhkupectiev Panta Rhei už tretí rok ďakuje knihe v kampani „Vďaka knihe“. V aktuálnom ročníku sa CSR kampaň prepojila s Neziskovou organizáciou Panta Rhei a projekt nadobudol dlhodobý charakter.

Projekt za dva roky zaznamenal úspech u verejnosti, preto sa mu v Panta Rhei rozhodli venovať kontinuálne, nielen počas mesiaca október a november. „Projekt Vďaka knihe má v zábere rôzne cieľové skupiny. Vieme, že vďaka knihe sa spájajú generácie, čo je aj finálny claim projektu a launchovacej kampane,“ hovorí Lukáš Bonk, marketingový riaditeľ Panta Rhei a člen neziskovej organizácie Panta Rhei.

Do čítania v detských domovoch a domovoch pre seniorov sa postupne zapájajú aj známe osobnosti, ktoré budú čítať na verejnosti (námestiach) v rôznych slovenských mestách. „Začíname s čítaním na východnom Slovensku s Katkou Koščovou, postupne sa presunieme na stredné Slovensko a západné Slovensko“, hovorí Karin Čaklošová, marketingová špecialistka z Panta Rhei.

Zdroj: Panta Rhei

​Kreatíva kampane prvého ročníka hovorila o tom, ako nám kniha vie pomôcť pri ťažkých životných situáciách. Headline kampane bol „Silnejšia po každej stránke“. Ambasádorkami projektu boli Kristína Tormová, Andrea Coddington, Zuzana Haasová a Timea Keresztényiová. Všetky prekonali v živote nejednu prekážku a v ťažkých chvíľach našli pomocnú ruku práve v knihe, ktorá ich posunula vpred.

V druhom ročníku Panta Rhei posunulo projekt do všeobecnejšej edukačnej roviny. Ambasádori vysvetľovali význam kníh v každom životnom období. „Čítanie je dôležité v každej životnej etape. Preto sme vybrali ambasádorov, ktorí jasne predstavili dané obdobie života človeka. Rišo Stanke ako dabingový herec veľkého množstva detských rozprávok predstavoval na vizuáloch detstvo. Veľmi dôležitú životnú etapu „mládežníkov“ predstavoval Daniel Strauch „GOGO“, ktorý je veľký milovník kníh, aj napriek tomu, že sa venuje digitálnemu svetu. Dospelosť zastúpil Andy Kraus, ktorý okrem toho, že knihy stále číta, minulý rok aj jednu knihu napísal. Jeseň života zastúpila Marína Kráľovičová, ktorá sama hovorí, že „Keby sa ma opýtajú, čo robím najradšej – čítam,“ hovori Bonk.

​V aktuálnom ročníku sa projekt prepojením neziskovej organizácie a kníhkupeckej siete Panta Rhei rozšíril aj na tzv. „realizačnú činnosť“, kedy sú vyzývaní ľudia, zákazníci, dospelí, deti, mladí, starší aby si čítali navzájom. Deti seniorom v domovoch, seniori deťom v detských domovoch či krízových centrách. „Každého, kto pôjde čítať, vybavíme tzv. čitateľským preukazom, následne po troch či piatich čítaniach dobrovoľníka odmeníme potešujúcou maličkosťou“ dodáva Čaklošová.

Zdroj: Panta Rhei

​Kampaň je komunikovaná prostredníctvom Instore – predajní Panta Rhei a na weboch pantarhei.sk a vdakaknihe.sk. Primárnu časť komunikačného mixu tvorí online (sociálne médiá) a rádio. Počas šiestich týždňov bude takmer desať verejných čítačiek po Slovensku, ktoré sa v krátkom zostrihu predstavia prostredníctvom sociálnych médií verejnosti.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.